Ubisoft walczy "dynamika stojąca za spolaryzowanymi komentarzami" w obliczu gier takich jak Assassin’s Creed Shadows z "zorientowany na gracza i nastawiony na rozgrywkę" zbliżać się

Ponownie potwierdzając niektóre często brzydkie argumenty, Ubisoft twierdzi, że stara się uporać z „dynamiką kryjącą się za spolaryzowanymi komentarzami” w grach takich jak Assassin’s Creed Shadows, stosując podejście „skoncentrowane na graczu i nastawione na rozgrywkę”.

Ujawnienie feudalnej Japonii w Assassin’s Creed Shadows i czarnego bohatera, Yasuke wywołał szał w niektórych zakątkach Internetu z powodu postrzeganego braku dokładności historycznej i wymuszonej różnorodności. Odbyła się także osobna debata na temat tego, czy Yasuke rzeczywiście był prawdziwym samurajem (był) i zupełnie niezależnie od tego wszystkiego, Ubisoft musiał przeprosić za nieuprawnione użycie flagi w grafice koncepcyjnej Shadows.

Zrodlo