Szybkie linki

  • O stępionej stali, zadaniu w zimnej kuźni
  • Znajdź Brokkra Kowala

Wiele zadań w Dragon’s Dogma 2 jest ze sobą powiązanych. Zwykle będziesz musiał ukończyć jedno zadanie, aby otworzyć określone zadanie poboczne. Chociaż czasami są zadania, które pojawiają się losowo niezależnie od tego, jak bardzo rozwinąłeś się w grze.

Źródło

Dragon’s Dogma 2: Opis przejścia Chorego Arborhearta

Chory Arborhead rozpoczyna wielofazową linię zadań dotyczącą Sacred Arbor i stylu życia elfów w Dragon’s Dogma 2.

Jeśli chodzi o zadanie Tępa stal, Zimna kuźnia, jest kilka warunków wstępnych które musisz ukończyć, zanim to zadanie będzie dostępne. To zadanie jest dość proste, choć będzie wymagało wielu podróży, więc upewnij się, że masz ze sobą zestaw kempingowy, jeśli chcesz uniknąć nocnych podróży.

O stępionej stali, zadaniu w zimnej kuźni

To zadanie będzie najprawdopodobniej dostępne dopiero po ukończeniu zadań zleconych ci przez kapitana Branta, takich jak zadania Sędzia w klatce, Siedziba Sovrana, Skradziony tron ​​i Spisek Disy. To wszystko są główne zadania, więc po prostu podążaj za głównym wątkiem, aż je ukończysz. Kiedy już je zakończę, opuścić Vernworth na kilka dni przed powrotem.

Po powrocie do Vernworth udaj się do Dziedziniec Dzielnicy Królewskiej i upewnij się, że pójdziesz, gdy jest dzień. Roman będzie strażnikiem, który powie ci, abyś odszukał kapitana Branta w celu wykonania zadania. Podążaj za tym strażnikiem do odosobnionego miejsca, aby mógł ci powiedzieć więcej o zadaniu.

Otrzymasz starożytny miecz Regalia i będziesz musiał go naprawić. Bogata historia tego miecza głosi, że jest to ostrze ceremonialne i używany przez władców Vermund. Najwyraźniej może go używać tylko Sovran. Niestety, po ukończeniu tego zadania nie będziesz mógł zatrzymać tego miecza. Po otrzymaniu zadania odszukaj kowala w Vernworth.

Porozmawiaj z Roderickiem o Blade

Kowal Roderick będzie zlokalizowane na rynku prowadzi swoją kuźnię w Vernworth. Gdy opowiesz mu o ostrzu, niestety powie Ci, że naprawa go nie jest w stanie. Opowie ci jednak o krasnoludzie przebywającym w Battahl, który jest w zasadzie żywą legendą. Roderick jest pewien, że ten krasnolud będzie w stanie pomóc ci odnowić to ostrze.

Źródło

Dragon’s Dogma 2: Opis przejścia Chorego Arborhearta

Chory Arborhead rozpoczyna wielofazową linię zadań dotyczącą Sacred Arbor i stylu życia elfów w Dragon’s Dogma 2.

Podróż do Battahl

Postać Dragon's Dogma 2 pokazuje mapę i pokazuje, jak dostać się do Battahl.

Aby dostać się do Battahl, jest ich kilka wymagania, które musisz spełnić, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, przed kontynuowaniem podróży w celu naprawy miecza. Oto kilka kroków, które należy wykonać, aby dostać się do tego obszaru i spotkać się z krasnoludem, aby naprawić ostrze.

  • Podążaj głównym wątkiem fabularnym i ukończ Feast of Deception. Pamiętaj, że ukończenie tego zadania spowoduje zakończ inne zadania masz dla Branta. Rozpocznie się to zadanie Podróż do Battahl.
  • Będziesz teraz mieć pozwolenie i musisz podróżować do Checkpoint Border Town za pomocą wołu. Jeśli jesteś człowiekiem, kup Maskę Bestii od handlarza Georga za 8700 sztuk złota.
  • Wyposaż maskę i pokaż strażnikowi swoje pozwolenie, gdy będziesz przy bramie, aby dostać się do Battahl.
  • Alternatywnie możesz dotrzeć do Battahl z Checkpoint Rest Town, podążając drogą na południe lub w dół mapy. Będzie to jednak niebezpieczna ścieżka, na której czyhają wrogowie.

Znajdź Brokkra Kowala

Postać z gry Dragon's Dogma 2 znalazła Brokkra, krasnoluda kowala w Bakbattahl.

Krasnolud Brokkr będzie zlokalizowany w południowa część Bakbattahl. Kiedy podejdziesz do niego w sprawie miecza, szybko go przejrzy, po czym powie Ci, że nie wykuwa już broni i nie jest w stanie Ci pomóc. Gdy zostanie pilnie wezwany, porozmawiaj z jego asystentką Sarą, ona chętnie ci pomoże.

Zbierz trochę Glimmercole

Postać z gry Dragon's Dogma 2 zbiera trochę migotu dla Sary, aby naprawić miecz Regalia.

Sara potrzebuje 15 Glimmercole, które musisz jej przynieść, aby pomogła ci odnowić ten miecz. Udaj się do Ruin Kopacza, które o ile śledzisz zadanie, powinny być zaznaczone na mapie. Będzie niedaleko Bakbattahl. Wybierz zachodni wyjazd z miasta, następnie kieruj się na południe.

Jedź dalej prosto tą ścieżką, a gdy dojdziesz do pierwszego Y, skręć w lewo. Podążaj tą drogą aż do dołu i skręć ostro w lewo dalej w stronę ruin. Wybierz ten zakręt, zamiast jechać prosto. Na końcu tej ścieżki dojdziesz do Ruin Kopacza.

W ruinach będziesz szukać zielonego blasku, który jest bardzo jasny w ciemnych ruinach. Jeśli emitujesz jakiekolwiek światło, na przykład z latarni, przyćmi to świecące zielone światło emitowane przez ten minerał. Uważaj na warianty zwane Glymercoles które są zupełnie inne i w rzeczywistości są fałszywe.

Aby odróżnić, czy ruda jest fałszywa, wyświetli się monit „Zbadaj” zamiast „Zbieraj”. Glymercoles wydają się również dużo słabsze w porównaniu do jasnego blasku prawdziwych Glimmercoles. Zachowaj czujność, ponieważ w jaskini może czaić się Goreminotaur. Najlepiej jest szybko zebrać Glimmercole, po czym pośpieszyć do wejścia do jaskini i wyjść.

Źródło

Dragon’s Dogma 2: Każda róża ma swój cierń – opis przejścia

Każda róża ma cierń to ostatnie zadanie z łańcucha zadań romantycznych Wilhelminy. Oto jak to ukończyć.

Dostarcz Glimmercole Sarze

Postać z Dragon's Dogma 2 dostarczyła Sarze Glimmercole, aby mogła naprawić Miecz Regalia.

Kiedy ty daj Glimmercole Sarze, zapyta cię, czy potrzebujesz pomocy w jego wykuciu, i wtedy zgodzisz się, aby ci pomogła. Zadanie to zmieni się na Stalowa stanowczość, Płonąca kuźnia. Wyjdź na kilka dni, po czym wróć i zdaj raport Sarze.

Najprawdopodobniej powie Ci, że nie poczyniła większych postępów i będzie potrzebowała więcej czasu, bo będzie potrzebowała Blazehammera. Gdy skończy mówić, misja zostanie zaktualizowana i poinformuje Cię, że dowiedziałeś się o: specjalna technika kowalska. Wyjedź jeszcze na kilka dni i wróć.

Jednakże, kiedy tym razem dotrzesz do Brokkr’s Smithy, zostaniesz skonfrontowany z Brokkrem, ponieważ Sara zniknęła. Najwyraźniej poszła naprawić miecz, ale nie było jej od poprzedniego dnia. Na mapie zostanie oznaczona Jaskinia Bazy Górskiej. To będzie na południowy wschód od Brokkr’s Smithy.

Lokalizowanie Sary

Postać z Dragon's Dogma 2 znalazła Sarę, która wykuwała młot bojowy.

Po dotarciu do jaskini pamiętaj o pokonaniu wszystkich napotkanych wrogów, gdyż staną ci na drodze dopiero po rozmowie z Sarą. Wyciągnięcie młotka z jaskini, zanim ostygnie, będzie kwestią czasu. Po wyjściu z jaskini Sara porozmawia z tobą przez minutę, zanim użyje młota bojowego na kowadle. Wtedy możesz iść swoją drogą z powrotem do Kuźni Brokkra. Po powrocie do Bakbattahl Sara wręczy ci przywrócony miecz Regalia.

Zgłoś się do Romana

Postać z Dragon's Dogma 2 składa raport Romanowi po przywróceniu Miecza Regalia.

Wróć do Vernworth dostarczyć miecz Romanowi. Powinien znajdować się w obrębie Kwatery Królewskiej. Jak już wspomniano, nie możesz zatrzymać miecza i musisz mu go oddać. Gdy oddasz przywrócony miecz, misja zostanie zakończona.

Nagrody

Postać Dragon's Dogma 2 otrzymuje złoto i PD za ukończenie zadania Tępa stal, Zimna kuźnia.

Za wykonanie tego zadania zostaniesz bardzo nagrodzony. Gdy Roman skończy mówić, otrzymasz 35 000 szt. złota i 6000 PD.

Następny

Dragon’s Dogma 2: Opis zadania Magisterial Amenity Quest

Magisterial Amenity to poboczne zadanie w DD2, w którym gracze będą musieli znaleźć parę znakomitych okularów dla Magistra Waldhara. Oto jak.

Zrodlo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here