EKSKLUZYWNY: Festiwal Telewizyjny ATX ogłosił finalistów tegorocznego Konkursu Pitch.

Oto one w kolejności alfabetycznej:

Zamek wskazówek przez Nell Kessler, (Dyplomacja) przez Shathę Yas, Złoty autorstwa Darrena Bluestone’a, O jeny autorstwa Zaviora Phillipsa, Na żywo z Nowego Jorku autorstwa Carolyn Getches i Hilary C. Gish, Żałobne drewno przez Garretta Williamsa, Klub wiejski w Oakdale przez Toni Adeyemi, Szczury! autorstwa Candelarii Duran i Roberta Danielsa, Cierpiący na morską chorobę autorstwa Libby Glenn i Taylora Kerra oraz Jaskółki autorstwa Nathana Pearsona.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat ofert każdego z 10 najlepszych finalistów. Festiwal telewizyjny ATX odbędzie się w Austin w Teksasie w dniach 30 maja–2 czerwca.

„Praca z finalistami Pitch stała się jedną z moich ulubionych części tego, co robię” – stwierdziła w oświadczeniu Emily Gipson, współzałożycielka i współprezes ATX TV Festival. „Uwielbiam poznawać każdego z nich przez cały rok i zagłębiać się w ich projekty, a także zastanawiać się nad najlepszymi kolejnymi krokami, zarówno zbiorowo, jak i w przypadku poszczególnych serii. Posiadanie serwisu Canva jako partnera w tym procesie tylko zwiększyło wsparcie, jakie jesteśmy w stanie zapewnić tym autorom, zapewniając im dodatkowe narzędzia do prezentowania swoich projektów potencjalnym producentom i nabywcom”.

Konkurs Pitch, sponsorowany przez serwis Canva, został opracowany, aby pomóc początkującym scenarzystom telewizyjnym w znalezieniu wsparcia i narzędzi potrzebnych do dalszego rozwoju kariery. Podczas 13. sezonu festiwalu telewizyjnego ATX finaliści zaprezentują swoje programy panelowi złożonemu z profesjonalistów z branży przed publicznością na żywo.

Zwycięzca otrzyma czytanie scenariusza i ogólne spotkanie z co najmniej trzema sędziami ATX TV Pitch lub panelistami ATX TV w celu uzyskania opinii, a także opiekę mentorską nad prezentacją z showrunnerem lub dyrektorem oraz trzy ogólne spotkania prezentacyjne.

Dodatkowo zostanie wyłoniony zdobywca drugiego miejsca, który weźmie udział w dwóch walnych spotkaniach z sędziami ATX TV Pitch lub panelistami ATX TV w celu uzyskania informacji zwrotnej.

Wszystkich 10 finalistów może wziąć udział w całorocznym festiwalu Pitch Program, który pozwala im co miesiąc spotykać się z liderami branży, w tym showrunnerami, dyrektorami i menedżerami, w celu uzyskania porad i spostrzeżeń dotyczących kariery. Wezmą także udział w programie mentorskim, który pomoże im udoskonalić swoje prezentacje i uzyskać dalsze wskazówki.

Oto więcej szczegółów na temat scenariuszy każdego z finalistów:

Kesslera Zamek wskazówek to półgodzinna komedia, w której zagubiona dwudziestokilkulatka dostaje pracę w firmie zajmującej się pokojem ewakuacyjnym swojej kuzynki i odnajduje nieoczekiwaną społeczność wśród swoich nerdowskich współpracowników, którzy radzą sobie ze wzlotami i upadkami nisko płatnej pracy w usługach.

Tak (Dyplomacja) to półgodzinna czarna komedia opowiadająca o najgorszym miejscu o najlepszej reputacji: Organizacji Narodów Zjednoczonych i zemście Hany El-Husseini, pierwszej kobiety-ambasador Iraku przy ONZ. Hana jest gotowa zrezygnować ze swojej krucjaty, gdy Irak zdobędzie kluczowe głosowanie w Radzie Bezpieczeństwa.

Bluestone’a Złoty to godzinny dramat dla młodych dorosłych, który zadaje pytanie: czy perfekcjonistka ze szkoły średniej z narastającymi uzależnieniami zostanie wolontariuszką w ubogim ośrodku dla seniorów dla pacjentów z chorobą Alzheimera, czy znajdzie schronienie, czy też niegodziwość?

Phillipsa O jeny to półgodzinna komedia, która opowiada o nadgorliwym dyrektorze domu pogrzebowego i jego dysfunkcyjnym zespole odmieńców, którzy każdego dnia stają w obliczu śmiertelności i dowiadują się, że trudno jest zarobić na życie… zwłaszcza gdy ma się do czynienia ze zmarłymi.

Getchesa i Gisha Na żywo z Nowego Jorku to godzinny dramat, którego akcja rozgrywa się po odejściu Lorne Michaels SNL w 1980 roku [and] tylko jedna osoba była na tyle odważna, aby go zastąpić: Jean Doumanian. Na żywo z Nowego Jorku w końcu opowie prawdziwą historię kobiety, która na zawsze zrewolucjonizowała późną noc.

Williamsa Żałobne drewno to półgodzinna komedia, w której po wstrząsie stratą partnera młody nowojorczyk w klatce radzi sobie ze swoim żalem w jedynym miejscu, jakie może znaleźć: w grupie wsparcia dla starszych queer.

Adeyemiego Klub wiejski w Oakdale to półgodzinna komedia opowiadająca o Morrisonach, czarnej rodzinie z klasy robotniczej [that] nieoczekiwanie odziedziczył klub country w Gruzji w ramach zadośćuczynienia, mierząc się z komediowymi nieszczęściami w pracy i sabotażem ze strony spadkobiercy zmarłego dobroczyńcy.

Durana i Danielsa Szczury! to półgodzinna animowana komedia, w której Nowy Jork mianuje nadgorliwego nowego Rat Cara, [so] Ślepo ambitna młoda szczurka o imieniu Jenny i jej niespokojny najlepszy przyjaciel Bobby muszą zjednoczyć miejskie szkodniki, aby zniszczyć potężny Departament Sanitarny, zanim ich gatunek stanie w obliczu całkowitej eksterminacji.

Glenna i Kerra Cierpiący na morską chorobę to półgodzinna komedia, w której zabawny klub plażowy jest miejscem epickiej rywalizacji pomiędzy członkinią zarządu królowej pszczół Gayle i menadżerką klubu Debbie, byłymi najlepszymi przyjaciółkami z dzieciństwa.

Pearsona Jaskółki to półgodzinny dramat opowiadający historię córki rodziny restauratorów z Atlanty [who] wraca czołgiem do rodzinnej firmy, gdy zdradza ją jej partner romantyczny/biznesowy – tylko po to, by odkryć, że nie będzie łatwo powitać jej z powrotem w grupie bez pewnych nie do pomyślenia ustępstw.

Zrodlo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here