Mówi lider WoW-a "duże zakłady" z World of Warcraft: The War Within było tego warte – "Oczywiście tak, gdybym złapał ten błąd skalowania, chciałbym wrócić"

Dodatek The War Within do World of Warcraft sprawia, że ​​fani gier MMO jedzą obecnie całkiem nieźle. Podejście Blizzarda do opowiadania historii zostało znacznie ulepszone, grind nie jest tak uciążliwy, a miejsce jest ogólnie bardziej przyjazne dla graczy solowych i alternatywnych. Ale to nie znaczy, że czasami nie było wyboistych sytuacji.

Nowe, przyjazne lochy w World of Warcraft, zwane Delves, zajęło mi kilka poprawek, żeby się zorientować, przepustka balansująca łatki 11.05 miała kilku graczy protestując w grzeoraz wersja wierzchowca za 90 dolarów, która kosztuje jeszcze więcej w Domu Aukcyjnym Czarnego Rynku, podzieliła fanów. A potem są błędy. Niedawno Blizzard ujawnił, że powodem, dla którego niektóre treści rajdowe stały się niegrywalne, było to, że twórcy zaczęli odbudowywać „podstawowe części” 20-letniej gry MMO.

Zrodlo