Po 5 latach ciszy radiowej, prawie anulowana gra Valve pojawia się ponownie z 6-sekundowym rzadkim materiałem z rozgrywki i żałuję, że nie mogłem zobaczyć tych niesamowitych shaderów wody w prawdziwym życiu

Twórcy niezależnego klejnotu Firewatch przeżyli kiedyś kolejną przygodę z perspektywy pierwszej osoby dla jednego gracza w dziełach zatytułowanych In the Valley of Gods. I tak było, dopóki Valve ich nie złapało i nie wysłało zespołu do pracy nad innymi projektami. Nadal nie mogę się z tym pogodzić, chociaż jeden z byłych programistów zgodził się rzucić okiem na to, co mogliśmy uzyskać – i, hej, nadal możemy uzyskać.

Koniec Błękitne NieboMatthew Wilde z Valve – który jest także odpowiedzialny za shadery wody w Counter-Strike 2 i Half-Life: doskonałe shadery do butelek firmy Alyx – pokazał, jak wygląda woda w Dolinie Bogów i jest przepiękna. Sześciosekundowy klip pokazuje, jak idziemy za naszym bohaterem, otoczeni wodą, w niewielkiej jaskini, z przebłyskiem światła w oddali.



Zrodlo