Ta Metroidvania wzbudziła moją ciekawość po przechwalaniu się mapą wielkości Elden Ring, teraz przykuła moją uwagę po pochwaleniu się kilkoma fajnymi elementami JRPG i Soulslike

W przypadku Fallen Tear: The Ascension śmiało można było to powiedzieć „może to być Elden Ring of Metroidvania pod względem rozmiaru mapy” w zeszłym roku i od tego momentu gra – która już była na moim Lista życzeń Steama – był na moim radarze, gdy zbliżała się data premiery, która ma zostać ogłoszona. Nowa prezentacja od dewelopera Winter Crew, wydana tuż po wieściach Xbox wspiera projekttylko podsycił moją ciekawość, pokazując pomysły dumnie inspirowane grami JRPG i Soulslike.

Poczułem klimat JRPG w systemie imprezowym Fallen Tear i okazało się, że przypomina on jeszcze bardziej, niż myślałem. Zmieniająca kształt bohaterka Hira spotyka szereg postaci z „Przeznaczonej Więzi”, które dołączą do Twojej drużyny, gdy zakończysz ich misję rekrutacyjną. W tym przypadku, zamiast wybranych wojowników na boisku, twoja drużyna składa się zasadniczo z grupy chórzystów, którzy wyskoczą, aby wykonać szybkie solo, gdy przypiszesz ich do jednego z czterech miejsc na umiejętności. (Najwyraźniej istnieją 23 kombinacje postaci i nie jestem do końca pewien, czy twórca ma na myśli 23 indywidualne Więzy Przeznaczenia.) Zawsze grasz jako Hira, ale Więzy Przeznaczenia, które ze sobą zabierasz, mogą mieć wpływ na walkę i eksplorację w coś, co wydaje się być czymś wielkim.

Zrodlo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here