Deadline uruchamia witrynę do strumieniowego przesyłania filmów dźwiękowych i ekranowych

Deadline’s uruchomił witrynę do transmisji strumieniowej Sound & Screen Film, corocznego pokazu muzycznego, który rzuca światło na partytury i piosenki stojące za niektórymi z najgłośniejszych filmów tegorocznego sezonu nagród.

Kliknij tutaj, aby uruchomić witrynę do transmisji strumieniowej.

W tegorocznym wydarzeniu, które odbyło się 1 listopada w Royce Hall na Uniwersytecie Kalifornijskim w towarzystwie 60-osobowej orkiestry, wzięli udział czołowi kompozytorzy i autorzy tekstów z 11 filmów, w tym zdobywca Oscara Hans Zimmer występujący i opowiadający o filmie Apple Original Films Ciężkie bombardowanie i Diane Warren wracają, aby wykonać i omówić swoją piosenkę z Netflixa Sześć potrójnych ósemek Krisowi Bowersowi występującemu i omawiającemu animacje DreamWorks Dziki Robot.

Wśród wykonawców i panelistów znalazł się Harry Gregson-Williams przy sequelu Ridleya Scotta wytwórni Paramount Gladiator IIToto Miranda z The Octopus Project, Yvonne Lambert i Josh Lambert z Bleecker Street Zachód słońca w Sasquatchu; oraz John Debney z Kevinem Costnerem Westernem należącym do Territory Pictures Entertainment Horizon: An American Saga – rozdział 1.

Amazon MGM Studios wysłało Alexa Somersa i Scotta Alario do rozmów i wykonania muzyki z Orion Pictures/Amazon MGM’s Chłopcy z nikluwraz z rozmową z Savanem Kotechą do zdjęcia Anne Hathaway-Nicholas Galitzine Pomysł na Ciebie.

Netflix reprezentował muzykę z trzech swoich filmów: Clément Ducol i Camille dla Emilii Pérez, Sean Douglas dla filmu dokumentalnego Willa i Harperaoraz Warren i kompozytor Aaron Sigman Sześć Potrójna Ósemka.

Zrodlo