Pomimo niesamowitego hitu w stylu Soulslike, niezależni twórcy twierdzą, że finansują jego produkcję "najlepsza gra jak dotąd" po prostu zwariowałem: "Rok 2024 naprawdę nie bierze jeńców"

Another Crab’s Treasure było niewątpliwie jedną z największych (lub najmniejszych, w zależności od tego, jak na to spojrzeć) niespodzianek tego roku, ale pomimo dobrej sprzedaży i zdobycia uznania we wszystkich zakątkach Internetu, jej twórca ma problemy ze zdobyciem środków na trzecią grę.

Deweloper Aggro Crab po raz pierwszy zasłynął dzięki satyrycznej grze typu dungeon crawler Going Under, grze opowiadającej o nieopłacanym stażyście, który bije korporacyjnych upiorów za pomocą porzuconych losowo biurowych śmieci. Następnie kontynuował passę dziwacznych, ale inteligentnych remiksów gatunkowych w Another Crab’s Treasure, soulslike, który porzuca zwykłą powagę tego podgatunku na rzecz kolorowego podwodnego świata i skorupiakowego bohatera radzącego sobie z zanieczyszczonym królestwem.

Zrodlo