„Wicked” ponownie na szczycie list przebojów kasowych na Broadwayu z 2,2 milionami dolarów tygodniowego zysku brutto za sezon Upiorny

W zeszłym tygodniu silni (no cóż, niektórzy z nich) wzmocnili się na Broadwayu, mimo że ogólna sprzedaż biletów nieznacznie spadła, a 28 produkcji w 36-koncertowym składzie odnotowało spadki wpływów.

W sumie 36 programów zarobiło 33 921 069 dolarów w tygodniu kończącym się 27 października, o około 2 procent mniej niż w przypadku 35 występów z poprzedniego tygodnia. Całkowita frekwencja wyniosła 285 396mniej niż o 1% w porównaniu z poprzednim tygodniem.

Wielu nowo przybyłych zawodników miało za sobą bardzo dobre tygodnie, w niektórych przypadkach pomimo występów podczas wieczoru otwarcia i miejsc dla dziennikarzy. Romeo + Julia, który został otwarty w Circle in the Square i zebrał dobre recenzje, wciągnął 955 532 dolarów nawet przy całkowicie wyrafinowanym wieczorze otwarcia 24 października i różnych wieczorach prasowych.

Bulwar Zachodzącego Słońca zarobione 1 664 663 dolarów nawet przy trzech mocno obsadzonych występach prasowych w St. James. Po zapełnieniu 97% miejsc muzyczne odrodzenie miało swój pierwszy pełny tydzień obejmujący osiem występów i tydzień o najwyższych dochodach od rozpoczęcia przedpremierowych występów na Broadwayu 28 września.

Śmierć staje się nią rozpoczął pokazy w Lunt-Fontanne przed premierą 21 listopada. Musical miał jednak trochę pecha w pierwszym tygodniu, ponieważ jedna z trzech głównych ról, Megan Hilty, była chora na trzy przedstawienia (jeden z występów został całkowicie odwołany, a dwa pozostałe uratował dubler Kaleigh Cronin). Mimo to musical przyjął się 571 797 dolarów na trzy premiery, zapełniając 97% miejsc na te programy.

Kilku innych przybyszów miało małe problemy z wydostaniem się z bramy. Wyjechał na dziesiątejkomedia romantyczna Julianna Margulies-Peter Gallagher w James Earl Jones, zdobyła bramkę 461 283 dolarów na tydzień otwarcia (z kompilacjami – i nudnymi recenzjami – chwytającymi kęs). Frekwencja wyniosła zaledwie 69% miejsc.

Cudowny świat: musical Louisa Armstronga zagrał osiem zapowiedzi w Studio 54 i zarobił zaledwie 592 274 dolarów i zapełnienie 75% miejsc. Premiera 11 listopada.

Może szczęśliwe zakończeniez udziałem Darrena Crissa i Helen J. Shen, zagrał sześć przedpremierowych pokazów w Belasco, przynosząc dochód 241 148 dolarów i obsadzono 79% miejsc.

Tammy Fayemusical Eltona Johna-Jake’a Shearsa wyemitowano w Pałacu siedem pokazów, co przyniosło dochód 547 568 dolarów przy frekwencji na 80% pojemności. Premiera 14 listopada.

Wychodzące było Stanowiskogrając swój ostatni tydzień w Hayes, przynosząc dochody 363 992 dolarówco oznacza wzrost o 67 528 USD przy zajętych 91% miejsc.

Produkcje zajmowały co najmniej 95% miejsc Aladyn, Śmierć ją spotyka, Hamilton, Piekielna Kuchnia, McNeal (100%)Och, Maryjo! (100%)Romeo + Julia (101%)Stereofoniczny, Sunset Blvd., Król Lew, Outsiders (102%), I Podły.

Produkcje przynajmniej dochodowe 1 milion dolarów przez tydzień były Aladyn, Kabaret w Kit Kat Club, Hamilton, Hell’s Kitchen, McNeal, MJ, Oh, Mary!, Sunset Blvd., Wielki Gatsby, Król Lew, The Outsiders, I Podłyten ostatni, prawdopodobnie czując szum związany z nadchodzącą adaptacją filmową, a może trochę z ducha przed Halloween, po raz kolejny zajmując pierwsze miejsca na listach przebojów z gwiazdorskim 2 217 313 dolarów brutto.

Dotychczasowy sezon na Broadwayu w 23. tygodniu sezonu 2024–25 zarobił 718 532 193 dolarówo około 10% więcej niż w zeszłym roku o tej porze, przy całkowitej frekwencji 5 830 819o około 9%.

Wszystkie dane dzięki uprzejmości The Broadway League. Aby zapoznać się z pełnymi listami kasowymi, odwiedź stronę stronie internetowej Ligi.

Zrodlo