Jeśli zastanawiacie się, dlaczego deweloper Manor Lords, Greg Styczeń, nie powiedział ostatnio zbyt wiele na temat hitowego budowniczego miast, cóż, nie jesteście jedynymi. Jednak Styczeń dostarczył teraz aktualizację gry i potwierdził, że pomimo jego niedawnego milczenia, w tle nadal dzieją się pewne rzeczy.
W tweecie Styczeń odniósł się do skąpych komunikatów na temat rozwoju Manor Lords, zapewniając fanów, że nadal pracuje nad grą, ale nie nad niczym szczególnie interesującym.
„Przerabiam system rynku/podaży i popytu, aby był mniej frustrujący, a także aby tawerny i studnie również mogły z nim współpracować” – powiedział. „Pozostali pracują nad QoL interfejsu użytkownika i konsolami, optymalizacją i naprawami awarii. Niestety, nic nie jest «fajne», ale nadal wymaga to ciężkiej pracy”.
Manor Lords może być najchętniej omawianym twórcą miast roku, gromadząc zdumiewające trzy miliony list życzeń na Steamie przed premierą we wczesnym dostępie Steam w kwietniu, zdobywając entuzjastyczne recenzje i sprzedając milion kopii dziennie. Od tego czasu był bardzo regularnie aktualizowany, wprowadzając aktualizacje poprawiające jakość życia, poprawki balansu, poprawki błędów, dodatki do zawartości, a w zeszłym miesiącu przejście na Unreal Engine 5.
Rzeczywiście od czasu tej aktualizacji sytuacja nieco się uspokoiła, chociaż gra w dalszym ciągu jest gigantem sprzedaży. W odpowiedzi graczowi, który myślał, że przeróbka rynku została zakończona, Styczeń wyjaśnił: „Ja też tak myślałem, ale gracze wciąż informowali mnie, że jest źle i wymaga więcej pracy, więc musiałem to zrobić”.
Podczas gdy czekamy na kolejną aktualizację Manor Lords i ewentualną premierę wersji 1.0, oto najlepsze gry o budowaniu miast grać już teraz.