Ciężka piosenka tygodnia: Arch Enemy uwalnia nieskażony speed metal w „Liars & Thieves”

Heavy Song of the Week to funkcja w Heavy Consequence, zawierająca zestawienie najlepszych utworów metalowych, punkowych i hardrockowych, których musisz posłuchać w każdy piątek. W tym tygodniu na pierwszym miejscu znalazł się najnowszy singiel Arch Enemy „Liars & Thieves”.


„Kłamcy i złodzieje” to Arch Enemy z najwyższej półki. Zawrotnie szybki utwór brzmi jak „Ace of Spades” grany w podwójnym tempie, a sprint w szybszym galopie dodaje orzeźwienia. A ostry wokal Alissy White-Gluz brzmi tak samo złowrogo i władczo jak zawsze.

Radość, czysty entuzjazm i żywiołowość tego rodzaju speed metalu – nic dziwnego, że zespół połączył ten singiel z Bal Headbangerówwideo z występu koncertowego w stylu. Ujęcia tłumu, na których widać, jak fani świetnie się bawią, tracąc rachubę w rytm muzyki, to uczucie, które wywołuje ta piosenka – jakbyś miał ochotę założyć dżinsową kamizelkę, biegać w kółko, uderzać w różne rzeczy, pohukiwać i wrzeszczeć, jednocześnie podnosząc klaksony .

Piosenka ta sprawia, że ​​nie możemy się doczekać nowego albumu zespołu, Dynastia krwiktóry nadejdzie 28 marca.

Wyróżnienia:

Full of Hell i Andrew Nolan – „Obciążeni masą słoneczną”

Gdyby Ulver przeszedł z fazy black metalu do ery trip-hopu w środku utworu, mógłby on brzmieć podobnie do „Burdened by Solar Mass” – pierwszego singla z nowego wspólnego albumu Full of Hell i Andrzej Nolan. Utwór rozpoczyna się podmuchem ekstremalnego metalu z obozu Full of Hell, który zostaje nagle zatrzymany przez zamulony dubowy beat, wskazujący na wkład Nolana. Ostre krzyki Dylana Walkera są dominującym wątkiem, na który nie ma wpływu ten urzekający dźwiękowy zwrot akcji.

ZDROWIE x Filtr, „WOLNO UMRZEĆ”

HEALTH i Filter to pasująca para, dwa industrialne zespoły, w których dominującym elementem jest melodyjny wokal. Nic dziwnego, że Jake Duzsik i Richard Patrick kradną show we wspólnym utworze „FREE TO DIE”. Duet tworzy duet, w którym głosy Duzsika i Patricka w wyższych rejestrach płynnie się ze sobą łączą, unosząc się nad aranżacją, która przechodzi od wyciszonych akordów do uderzeń hiperskompresowanej gitary.

Chelsea Wolfe – „Miejsce pod słońcem (bez ograniczeń)”

Najnowsza płyta Chelsea Wolfe Ona wyciąga rękę do niej przedstawia jedne z najbardziej ekspansywnych dzieł produkcyjnych w jej karierze. Ale w istocie są to piosenki – jak większość – zbudowane na bardziej szkieletowym pomyśle. Wolfe nadchodzi Nieoprawny EP daje nam wgląd w ten proces, usuwając ozdoby, z których możemy zaprezentować wybrane fragmenty Ona wyciąga rękę w ich nagiej formie – jak słychać w tej zapadającej w pamięć wersji „Place in the Sun”. Tylko głos i fortepian.



Zrodlo