Lets Game Now przygotowuje indyjskich graczy na pretendentów do medali

Lets Game Now przygotowuje indyjskich graczy na pretendentów do medali. Obejrzyj cały wywiad z Chandrahasem Panigrahi, współzałożycielem.

W ekskluzywnym wywiadzie z Insidesport, Chandrahas Panigrahiwspółzałożyciel, członek zarządu i dyrektor generalny Lets Game Now, dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat szybkiego rozwoju branży gier i e-sportu w Indiach. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na stanowisku kierowniczym w wielu sektorach Chandrahas opowiada o swojej drodze do przekształcenia Lets Game Now w wiodącą platformę dla graczy. Sprawdź cały wywiad poniżej.

Czy możesz podzielić się z nami inspiracją do założenia Lets Game Now? Jak zrodził się pomysł i jakie były początkowe wyzwania, przed którymi stanęłaś?

Lets Game Now (LGN) narodziło się w latach 2014–2015 z głębokiej pasji do gier i e-sportu. Chcieliśmy stworzyć przestrzeń, w której gracze mogliby nie tylko grać i nawiązywać kontakty towarzyskie, ale także rozwijać karierę w grach i e-sporcie. Jeden z naszych współzałożycieli, Santanu Basu, jest sportowcem e-sportowym, który wielokrotnie reprezentował Indie, więc nasze korzenie są mocno zakorzenione w konkurencyjnym świecie gier.

Na początku stanęliśmy przed kilkoma wyzwaniami: gra nie była uznawana za opłacalną karierę, presja społeczna była duża, a liczba platform i sponsorów była ograniczona. Ciężko pracowaliśmy, aby zbudować społeczność, tworząc platformę, która zjednoczyła graczy, jednocześnie przekonując marki do sponsorowania turniejów i nagród, docierając do rosnącej publiczności graczy.

Zorganizowanie ponad 1250 turniejów z imponującymi pulami nagród to znaczące osiągnięcie. Czy mógłbyś udzielić informacji na temat logistyki organizacji tych turniejów? Jaki był Twój największy sukces w tej dziedzinie?

W ciągu pięciu lat zorganizowaliśmy ponad 1250 turniejów. Początkowo byliśmy małym zespołem z Kalkuty, którego motywacją była pasja wspierania społeczności. W miarę rozwoju rozszerzyliśmy działalność na miasta takie jak Bangalore i Delhi, co pozwoliło nam zwiększyć skalę naszych wydarzeń.

Nasz największy sukces polega na tym, że nasze turnieje utorowały indyjskim sportowcom e-sportowym drogę do reprezentowania kraju na arenie międzynarodowej. Dzięki turniejom takim jak AFGC i innym, które organizowaliśmy, widzieliśmy, jak indyjscy gracze rywalizują na scenach globalnych, co jest niezwykle satysfakcjonujące.

Twoja platforma działa w modelu SaaS i integruje narzędzia takie jak Discord i YouTube. W jaki sposób poprawia to komfort użytkowania zarówno graczy, jak i widzów?

Nasza platforma uprościła obsługę turniejów, szczególnie w przypadku wydarzeń na dużą skalę. Rejestracja, dzielenie na kategorie i zarządzanie są zautomatyzowane, dzięki czemu gracze są bezproblemowi. Tymczasem Discord stał się sercem naszej społeczności – miejscem, w którym gracze nawiązują kontakty towarzyskie, uzyskują bezpośrednie wsparcie oraz wskazówki dotyczące wydarzeń i kariery e-sportowej.

Lets Game Now była jedną z pierwszych indyjskich firm e-sportowych, która zapewniła sobie sponsoring z Hotstar i takimi markami jak AMD. Co te kamienie milowe oznaczały dla firmy?

Pozyskanie sponsorów od takich marek jak Hotstar i AMD było dla nas rewolucją. Te partnerstwa dodały wiarygodności naszej marce i potwierdziły potencjał e-sportu w Indiach. Zmotywowało to także społeczność graczy, ponieważ w przestrzeń weszli poważniejsi sponsorzy. Praca z tak prestiżowymi partnerami otworzyła drzwi do dalszej współpracy i zainspirowała kolejne pokolenie graczy do poważniejszego podejścia do e-sportu.

Przeczytaj więcej o BGMI

Jaką rolę według Ciebie odgrywa Lets Game Now w pozycjonowaniu Indii jako lidera na globalnej scenie e-sportu?

Dzięki międzynarodowym wydarzeniom sportowym, takim jak Igrzyska Olimpijskie, Igrzyska Azjatyckie i Igrzyska Wspólnoty Narodów, w których bierze udział e-sport, postrzegamy Lets Game Now jako katalizator szkolenia i przygotowywania indyjskich graczy do zdobycia medali. Naszym marzeniem jest, aby gracze z naszego ekosystemu stali na międzynarodowych podium, reprezentując Indie i prezentując swoje umiejętności światu.

Wybór redaktora

Najważniejsze historie




Zrodlo