Szósta edycja IGX – festiwalu gier i e-sportu odbędzie się w Bombaju

Hungama i Eva Live będą gospodarzami szóstej edycji IGX – największego indyjskiego festiwalu gier i e-sportu w Bombaju. Dowiedz się więcej o IGX 2025 Mumbai.

Hungama i Eva Live ogłosiły powrót Indyjskie Targi Gier (IGX)największy w kraju festiwal e-sportu i gier. Na tym festiwalu każdy gracz znajdzie coś dla siebie, który odbędzie się w dniach 24–25 stycznia 2025 r. w Nesco Ground w Bombaju. Wyczekiwana szósta edycja wydarzenia obejmie turnieje e-sportowe, konkursy cosplay, sesje spotkań i powitań, dyskusje panelowe, warsztaty tworzenia gier i nie tylko, które przypadną do gustu entuzjastom gier z całego kraju.

IGX 2025: Bombaj

Zaangażowanie Hungamy, jednej z wiodących indyjskich firm zajmujących się rozrywką cyfrową, w IGX 2025 oznacza znaczący krok w kierunku włączenia kultury gier do głównego nurtu Indii. Szerokie doświadczenie firmy w świadczeniu usług muzycznych, wideo, wiadomości rozrywkowych i gier pomoże ulepszyć ofertę wydarzenia, zapewniając uczestnikom płynne połączenie rozrywki i interaktywnych doświadczeń.

Neeraj Roy, założyciel i dyrektor generalny Hungama, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni możliwością ponownego przywrócenia IGX indyjskiej społeczności graczy. Indie są obecnie jednym z najszybciej rozwijających się rynków gier na świecie, a Hungama wraz z Eva Live stara się przyczyniać do rozwoju tego sektora. Szósta edycja IGX będzie platformą do zaprezentowania talentu i kreatywności graczy, programistów i sportowców e-sportowych z całego kraju. Nie możemy się doczekać, aż społeczność zjednoczy się, aby świętować wszystko, co gry mają do zaoferowania.”

Jako wiodący indyjski konglomerat marek zajmujących się prawami własności intelektualnej i wydarzeniami na żywo, Eva Live może poszczycić się udokumentowanym doświadczeniem w tworzeniu znakomitych festiwali, koncertów i marek związanych z wydarzeniami, takimi jak Windmill Festival, Bollywood Music Project i The Edutainment Show. Będzie to oznaczać wejście Eva Live w rozwijającą się branżę gier. Wykorzystując swoje bogate doświadczenie w kuratorowaniu specjalnie przygotowanych festiwali, Eva Live sprawi, że IGX będzie większe niż życie, zapewniając wciągające doświadczenia, ułatwiając współpracę z prestiżowymi branżami i czyniąc z niego wydarzenie skupiające się przede wszystkim na społeczności, zapewniając, że każdy gracz znajdzie coś dla siebie.

„Eva Live angażuje się w tworzenie niezrównanych wrażeń na żywo, a dzięki IGX 2025 jesteśmy podekscytowani możliwością gościnia największej indyjskiej społeczności graczy pod jednym dachem. Poprzez to wydarzenie chcemy przekroczyć oczekiwania entuzjastów gier, ustanawiając nowe standardy dla wciągających wydarzeń związanych z grami.” skomentował Deepak Choudhary, założyciel i dyrektor zarządzający Eva Live.

W turniejach e-sportowych na IGX 2025 wezmą udział najlepsze tytuły na urządzenia mobilne, komputery PC i konsole. Kolejną ważną atrakcją dwudniowego wydarzenia będzie konkurs cosplayów, w którym najlepsi indyjscy cosplayerzy będą walczyć o prawa do przechwalania się i nagrody. W turniejach tych wezmą także udział amatorzy e-sportu i cosplayerzy z ponad 400 szkół i uczelni.

Przeczytaj więcej o BGMI

IGX 2025 obejmie także dyskusje panelowe i warsztaty dotyczące tworzenia gier z udziałem ekspertów branżowych, a fani będą mogli także nawiązać kontakt z czołowymi indyjskimi graczami i wpływowymi osobami. Uczestnicy mogą cieszyć się praktycznymi doświadczeniami z najnowocześniejszymi urządzeniami AR/VR/MR, silnikami gier, grami i instalacjami, gadżetami, przedmiotami kolekcjonerskimi, grami retro i instalacjami artystycznymi do gier.

Oczekuje się, że IGX 2025 przyciągnie ponad 30 000 uczestników i zapewni ponad 40 godzin transmisji na żywo z udziałem ponad 250 marek i przedstawicieli. Wydarzenie nawiązało już wcześniej współpracę z gigantami branżowymi reprezentującymi marki endemiczne i nieendemiczne, umacniając swoją reputację najważniejszego indyjskiego festiwalu gier. Bilety Early Bird na IGX 2024 są już dostępne na Zomato:

Wybór redaktora

Najważniejsze historie


Zrodlo