EKSKLUZYWNY: Niezależna wytwórnia filmowa CinemaStreet Pictures z Nowego Jorku wprowadza na rynek serię filmów New Voices in Horror, potwierdziła dyrektor generalna firmy Dana Offenbach.
Program będzie promował głosy queer, kobiece, imigranckie i BIPOC i będzie się składał z czterech–sześciu filmów rocznie. Dhruv Sud, dyrektor ds. rozwoju CinemaStreet, będzie nadzorował realizację projektu i podlegał Offenbachowi.
Offenbach jest reprezentowany przez kancelarię Ramo Law, której Stu Arbury i Tiffany Boyle doradzają w zakresie łupków, pakowania projektów i sprzedaży.
Pierwszym projektem w produkcji jest Jestem bardzo samotnythriller zmieniający gatunki w reżyserii scenarzystki i reżyserki Aniki Benkov (Więzy Itzika) z Colinem Batesem w roli głównej (Queer) i Benkov. Producentami są Vadim Egoul i Dhruv Sud, a producentami wykonawczymi jest Dana Offenbach.
W filmie niebinarny żydowski projektant gier (Benkov), prowadzący tajne podwójne życie jako internetowy „podrzędny” (uległy), wpada do króliczej nory, gdy odkrywa, że ich dom internetowy jest prawdziwym faszystą.
CinemaStreet Pictures została założona w 2011 roku z misją wzmacniania i podnoszenia głosów niedocenianych i marginalizowanych. Urodzona i wychowana w Washington Heights w Nowym Jorku nominowana do NAACP Dana Offenbach założyła firmę po zakończeniu zdjęć do pierwszego filmu Qasima Basira Moozlum. Inne wczesne filmy, w których powstał, to „Julius Onah”. Dziewczyna ma kłopotyktórego producentem wykonawczym jest Spike Lee i wydany w kraju na wielu platformach (w tym w kinach) przez E One Films w 2015 r. oraz za pośrednictwem Odin’s Eye na arenie międzynarodowej.
„W mojej karierze nigdy nie bałem się rozwijać nowych talentów. Zawsze podejmowałem ryzyko w przypadku nadchodzących głosów, które nie mają tradycyjnej aprobaty branży. To w tej przestrzeni rozwinąłem się. Moim celem jest pielęgnowanie kolejnego pokolenia nieodkrytych talentów z niezbędnymi głosami. W tym celu Dhruv Sud jest idealnym współpracownikiem, który może ożywić ten oddział i zarządzać nową, niekonwencjonalną listą różnorodnych perspektyw naszej firmy” – powiedziała Dana Offenbach.
„Horror radzi sobie z ostracyzmem i odmiennością w sposób, który u wielu ludzi ze zmarginalizowanych społeczności, takich jak ja i inni filmowcy z naszej listy, ma głęboki oddźwięk. Jeśli spojrzysz na to, co dzieje się obecnie pod względem sprzedaży biletów, jasne jest, że znajdujemy się w momencie transformacji niezależnego kina gatunkowego, a my, jako artyści, możemy i powinniśmy wspólnie budować bardziej sprawiedliwą i włączającą przyszłość” – dodał Dhruv Sud.