To nie jest najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek napisałemale miło wspominam swoje Recenzja Code Veina ponieważ pomogło mi to oficjalnie skodyfikować rodzaj śmieciowego jedzenia w stylu anime RPG, któremu nie mogę się oprzeć. Zobacz także: Crymachina. Code Vein nie jest świetną grą, ale bardzo mi się podobała i zaczynam to doceniać Dokładnie te same wibracje z Następny festiwal Steam demo AI Limit, nadchodzącej gry RPG akcji typu Soulslike, której akcja rozgrywa się w postapokalipsie science-fiction. The Demo jest na PS5zbyt.
Przez aktywnych graczy, Demo AI Limit na Steamie jest obecnie najpopularniejszym Soulslike’em w całym wydarzeniu – wykluczam Windblown, nowy roguelike od twórców Dead Cellsponieważ nie jest to Soulslike, pomimo tego, co mówią tagi Steam – i rozumiem dlaczego.
To jest to, co lubię nazywać „Kolejnym z tych”. Od czerwono-szarych wrogów z samouczka, przez arkusz statystyk, po cicho mówiącą główną kobietę, która budzi się w kałuży, ubrana głównie w łachmany – nie mogę oprzeć się wrażeniu, że byłam tu już wcześniej. Punkty kontrolne przy ognisku w lochach ze skrótami typu double-back, flaszkami Estus, utratą doświadczenia w przypadku śmierci, lekkimi atakami, ciężkimi atakami, starzy mężczyźni w szatach bełkoczący mitologiczne bzdury – słyszałem tę piosenkę już wcześniej, ale niech mnie diabli, jeśli tak się nie stanie uderzać za każdym razem.
Jestem trochę niemiły dla AI Limit, co mogłoby mnie wywalić na długie godziny w pełnej wersji gry, ale demo jest w przeważającej mierze Cienki. To działa! To Soulslike i podobają mi się, więc podoba mi się to. Grafika jest niezła, lochy jak na razie solidne, projekt spotkań całkiem dobrze równoważy zagrożenie i irytację, a ataki wrogów są w większości dobrze zaplanowane. Aparat trochę szwankuje, tłumaczenie na angielski jest odrobinę dziwne (jesteś Bladerem jedzącym kulki błota), a broń dla początkujących nie działa tak dobrze, jak bym chciał, ale wszystko jest bardzo grywalne i, ośmielę się powiedzieć , zabawa. To kolejny z nich!
Przynajmniej jest tu kilka ciekawych zwrotów akcji. Tylko tracisz Niektóre na przykład twojego doświadczenia związanego ze śmiercią. O ile wiem, nie ma też paska wytrzymałości, a prędkość ruchu wydaje się stała niezależnie od wagi. Przynieś postawę dużego chłopca dla dużych chłopców.
Najciekawszy fragment nawiązuje do rozdziału Bloodborne w Biblii Great Souls, zachęcając do agresji. Twoje specjalne ataki i zaklęcia wykorzystują zasoby generowane przez ataki bronią lądującą. Traci się je, gdy odnosisz obrażenia, więc gra nagradza ostrożne ataki, ale zachęca cię do ciągłego uderzania, abyś mógł uderzać mocniej. Zasób ten jest również używany do wspomagania parowania w grze, które, przynajmniej w swojej podstawowej formie, jest niezwykle proaktywne – chcesz uderzać kolesi, gdy mają się zamachnąć, a nie w prawo, gdy te ataki się łączą.
Nie mam jeszcze zbyt dobrego wyczucia świata ani narracji i jest mnóstwo luk w moim rozumieniu walki, ale już jest ich wystarczająco dużo, żeby utrzymać mnie w napięciu. To nie tak, że kocham to demo – podoba mi się – ale kocham takie gry. Jeśli też nie macie dość tych rzeczy, AI Limit ukaże się w tym roku na PS5 i PC i wydaje się, że to solidny – ośmielamy się marzyć, dobry – jak na razie czas.
Oto 10 gry takie jak Dark Souls dla moich kolegów uzależnionych.