Panowie dworscy niedawno świętował osiągnięcie 2,5 miliona sprzedaży z aktualizacją i dużym rabatemale to nie jedyna strategiczna perełka wydawcy Hooded Horse, która króluje na listach przebojów.
Na czele sprzedaży Hooded Horse w tym roku plasuje się zaraz za Manor Lords z 1,2 sprzedanym egzemplarzem Przeciw Burzekolejny odnoszący sukcesy twórca miast z gwiazdorską oceną „Zdecydowanie pozytywnie” na Steamie. Razem te dwie gry mogłyby stanowić prawie całość sprzedaży wydawcy wynoszącej 4,5 miliona w ciągu ostatnich 12 miesięcy – ale nie są to jedyne hitowe tytuły strategiczne od Hooded Horse, które okazały się sukcesem w tym roku.
Empires of the Undergrowth, moja ulubiona gra, w której prowadzisz kolonie mrówek, sprzedała się w prawie pół miliona egzemplarzy, a do tej pory sprzedano ponad 450 000 egzemplarzy. Norland, kolejna średniowieczna gra strategiczna z większą ilością seksu, dramatu i dźgania w plecy w stylu Gry o Tronod czasu debiutu w ramach wczesnego dostępu tego lata, sprzedało się w ponad 300 000 egzemplarzy. Wszędzie są oszałamiające liczby, a to nie wszystko, co Hooded Horse ma do świętowania.
Wydawca odnotowuje także ogromną liczbę list życzeń – a dokładniej w zeszłym roku aż 9,5 miliona. Falling Frontier, nadchodząca strategia czasu rzeczywistego science-fiction, która naprawdę daje sporo do myślenia Warhammera 40 000 wibracje, trafiły na ponad 600 000 list życzeń. Nova Roma, tętniąca życiem gra o budowaniu miast, której akcja rozgrywa się w starożytnym Rzymie, od czasu premiery w zeszłym roku zarobiła ponad 350 000 – i naprawdę nie mogę się doczekać, aż w nią zagram.
W portfolio Hooded Horse znajduje się całkiem sporo oszałamiających gier typu city builder i gier strategicznych, a najbliższe kilka lat prawdopodobnie okażą się jeszcze większe dla wydawcy. Każdy gracz, który kocha którykolwiek gatunek, powinien szybko przejrzeć całą kolekcję Hooded Horse Para tytułów na potencjalną listę życzeń. A teraz wybacz, mam listę gier do przejrzenia i pustą listę życzeń do wypełnienia.
Wydawca Manor Lords twierdzi, że twórcy gier i duże korporacje nie dogadują się, ponieważ tworzenie gier jest „zasadniczo nieprzewidywalne”