"Co możemy zrobić lepiej niż Dead Cells?": Motion Twin podąża za ikoną roguelike z grą kooperacyjną pod ogromnym butem "Dobry" ciśnienie z "miliony" czekanie

Najwcześniejszy zalążek kontynuacji ukochanej gry typu roguelike Dead Cells pojawił się w sposób, w jaki dzieje się to w wielu grach: przy piwie. Ludzie ze studia Motion Twin chcieli stworzyć coś nowego, ponieważ współtwórca Evil Empire nadal wspierał Dead Cells, ostatecznie z latami doskonałych rozszerzeń i aktualizacji. Burza mózgów zespołu często odbywała się w barze. Deweloper Thomas Vasseur mówi GameMe +, że w studiu należącym do pracowników było wiele konkurencyjnych pomysłów, a nowszy pracownik Yannick Berthier twierdzi, że na początku nawet nie zamierzali tworzyć kolejnego roguelike. „Ale nawyki wróciły dość szybko” – mówi Berthier i rzeczywiście w Motion Twin wkrótce pojawi się kolejny roguelike: Windblown, gra akcji w trybie współpracy dla trzech graczy premiera we wczesnym dostępie Steam 24 października.

Moim zdaniem „Windblown” należy do tej samej półki, co podobne tytuły Hades 2 I Zabij Iglicę 2. To nowa gra od ukochanego studia, która bezpośrednio opiera się na filarze nowoczesnych gier typu roguelike. Nasze pierwsze, praktyczne wrażenie dotyczące Windblown było niezwykle obiecującea Dead Cells jest jednym z nich najlepsze gry typu roguelike wszech czasów, sprzedając się w ponad 10 milionach egzemplarzy w 2023 r., za drugą grą Motion Twin stoją fale oczekiwań i oczekiwań. Ta reputacja może być zarówno onieśmielająca, jak i motywująca dla małego, ośmioosobowego zespołu studia, ale Vasseur i Berthier twierdzą, że szansa na stworzenie czegoś nowego i powrót do gatunku, który kochają, była wystarczającą motywacją.

Zrodlo