Metafora: ReFantazio łączy bitwy w czasie rzeczywistym i turowe, ponieważ jego reżyser chciał się zintegrować "idea walki w stylu manga i filmu"

Metafora: ReFantasia zawiera mieszankę walki w czasie rzeczywistym i walki turowej, ponieważ reżyser Katsura Hashino chciał, aby bitwy przypominały filmy i mangę.

Hashino wyjaśnił powód powstania hybrydowego systemu walki Metaphor: ReFantazio w nowym wywiadzie dla oficjalnego podcastu Xbox (tutaj ze znacznikiem czasu). Powiedział w nim, że istnieją „pozostałości” systemu walki polegającego na naciśnięciu przycisku „naciśnij” z Shin Megami Tensei 3 w Metaphor: ReFantazio, ale ostatecznie ten ostatni przekształcił się w coś, co pozwala ci przebijać się przez słabszych wrogów bez marnowania na nich czasu i zasobów, a mimo to zwolnij, aby przygotować się na wielkie, epickie starcia z ważniejszymi wrogami.

Zrodlo