Obsady marzyciela

To prawda: Mario Kart Wzmocnienie Super Gwiazdyod dawna ograniczony do 10 ulotnych sekund cukierkowego przyspieszenia, został zgodnie z prawem przedłużony do godziny, a my mamy 454, urodzonego na Florydzie rapera, który importuje tryskające wtyczki z pozaplanetarnych lokalizacji – władze podejrzewają Rainbow Road, aby podziękować. Jego najnowsza taśma Obsady marzycielaktóry spadł na swoim SoundCloud w zeszłym tygodniu, równie dobrze mógłby być sprzedawany z tylnego siedzenia skąpanego w słońcu kabrioletu. Jest w tym klimat z góry na dół, pieprzony szał radosnej przejażdżki po dużych ilościach kofeiny, maleńkie plamki w lusterku wstecznym z pracy i szkoły. Biorąc pod uwagę jego twórcę, długoletniego mieszkańca przestrzeni pomiędzy rapem w chmurze a palącą psychodelią, jest to nie tyle niespodzianka, co odświeżenie – to nie pierwszy epicki utwór 454 na otwartych drogach, ani też od tamtej pory nie zdjął nogi z gazu the ostatni. Ale cholera, prędkość końcowa (nadal) jest przyjemna. Wrzuć to do systemu Bluetooth w swoim pojeździe i obserwuj, jak piętrzą się powiadomienia „Nieodebrane połączenie: Szef (15)”.

Jako licealista trzymający deskorolkę, 454 spędzał czas ekranowy, jednym okiem oglądając filmy Bakera, a drugim tutoriale FL Studio. W podobny sposób jak Szybki Trax 3jego karkołomne dzieło z 2022 r., Obsady marzyciela po raz pierwszy pojawił się jako pojedynczy, godzinny utwór. Nie wszystkie utwory przekraczają 100 BPM, chociaż próbki napełnione helem i rytmiczne rytmy perkusji wskazują na florydyjskie korzenie. Nawet najbardziej downtempowe utwory 454 sprawiają wrażenie śladów poślizgu tlących się na dymiącym chodniku. Weźmy na przykład „Moving to Fast” – lśniący, powolny utwór, w którym przeprasza za, cóż, poruszanie się zbyt szybko. Jego rytm w zabawny sposób nawołuje do własnego blefu: klęczy, patrzy w górę na tę nienazwaną miłość i bulgocze jak dziecko dławiące się zasmarkanymi łzami. Dziewczyno, myślałem, że po prostu poruszam się za szybko! Dziewczyno, myślałem, że po prostu poruszamy się za szybko! Nadal porusza się dość szybko, co jest najbardziej ujmujące: nie potrafi całkowicie zahamować swojego ducha, ale kocha swoje rzemiosło na tyle, że może spróbować. Nawet jego porażka brzmi jak katartyczny przelew.

454 przymierza kilka czapek Obsady marzycielaktóry nie jest postrzegany jako w pełni przemyślany projekt, ale jako zrzut swobodnych pomysłów. W końcu to radość i o wiele bardziej związana z dreszczem ruchu niż ostatecznością dotarcia na miejsce. Choć doświadczony, 454 wciąż zbliża się do produkcji – swojej pierwszej muzycznej miłości, na długo przed tym, zanim zaczął pluć piskliwymi monologami do własnych bitów – z wyłupiastymi oczami cholera jasna– postać dzieciaka trzymającego nowiutki kontroler MIDI w świąteczny poranek. Jest to radośnie widoczne w utworach takich jak podrzucający próbki utwór „TEMS FLIP”, pierwotnie wydany na początku tego roku jako jednorazowy singiel. Niezależnie od tytułu, aż emanuje dumą, że udało się tego dokonać: wokale nigeryjskiej megagwiazdy, pierwotnie obsadzone w wrażliwej przyszłości rozbićprzerobiony na zwiewną odę do PS2 i błyskawicznego ramenu. Praktycznie widać, jak 454 podskakuje znad laptopa, ze słuchawkami na głowie założonymi w wyciągniętej dłoni.

Śledzenie rozwoju 454 jest ekscytujące nie tylko ze względu na jego szaloną pastelową muzykę, ale może nawet bardziej ze względu na jej zaraźliwy zapał do zabawy. Archetyp rapera-producenta sugeruje desperacką potrzebę spojrzenia na swoją wizję poprzez: Nie ma czasu czekać na miejsca docelowektoś mógłby pomyśleć, kiedy mam własną historię i własne sposoby jej opowiedzenia. 454, za dnia skater, w nocy muzyk, wydaje się skupiony na unikaniu izolowanego rapu niezależnego, jakby wyciągał swój sprzęt – laptop, głośniki, mikrofon, Focusrite, MIDI – przez frontowe drzwi, ciągnąc za sobą przewody. Kiedy ucieka w stronę zachodzącego słońca, a w jego systemie pojawia się wtyczka z efektem Dopplera, sąsiedzi prawdopodobnie kręcą głowami z uśmiechem. Nie musisz dopasowywać jego dużej prędkości do jego dobrego nastroju.

Zrodlo