Reżyser Persony wyjaśnia, dlaczego obsada Metaphor: ReFantazio budzi swoje moce w najbardziej brutalny sposób: "Głównym tematem tej gry jest niepokój"

Każdy, kto grał w Personę, wie, że aktywacja mocy obsady i przebudzenie ich wewnętrznego ja nie zawsze jest ładnym widokiem. Obsada Persony 5 brutalnie zdziera maski z twarzy, a drużyna Persony 3 musi dosłownie się zastrzelić. Deweloper Atlus kontynuuje obecnie brutalny trend w swojej nowej grze fantasy RPG Metaphor: ReFantazio, ale tym razem za szaleństwem kryje się powód.

Metafora: Demo Prologue ReFantazio jest już dostępne, a bitwy turowe sprawiają, że nasza obsada wyciąga swoje bijące serca prosto z piersi, aby aktywować magiczne zdolności. Jest krwawo i brutalnie (i stylowo, jak wszystkie gry Atlusa), ale to także coś więcej niż tylko fajna animacja.

Zrodlo