Nowi gracze w World of Warcraft zdobywający poziomy po wydaniu rozszerzenia The War Within mogli odkryć, że są w niewytłumaczalny sposób nieśmiertelni, ale dyrektor gry Ion Hazzikostas wyjaśnił teraz, że zdecydowanie nie tak miało być.
Jak podkreślone na Reddicieodkryto, że poza kilkoma wyjątkami nowi gracze zdobywający poziomy w strefie Dragonflight po prostu nie mogą zostać zabici – ich paski zdrowia podobno odnawiają się, gdy zostaną sprowadzone do zera, wracając ich z krawędzi. Rozmawiam z Centralą WindowsHazzikostas ujawnia, że wynika to z zamierzonej funkcji, ale dzięki temu posunęło się trochę za daleko błąd.
„Pozornie nieśmiertelna rozgrywka dla graczy na obecnym poziomie Dragonflight to błąd” – potwierdza Hazzikostas. Wyjaśnia, że konwertując Dragonflight tak, aby „stał się nowym domyślnym doświadczeniem zdobywania poziomów”, twórcy otrzymali informację, że jako że część zawartości została pierwotnie stworzona z myślą o bardziej doświadczonych weteranach, zupełnie nowi gracze mogli poczuć się przytłoczeni.
„W The War Within dodaliśmy zestaw wzmocnień strefowych „koła szkoleniowego” tematycznie związanych z różnymi stadami smoków, który ma zastosowanie tylko wtedy, gdy jesteś nowym graczem podczas pierwszej rozgrywki (tzn. nie odblokowałeś Czasu Chromie, nigdy nie miałeś postać na maksymalnym poziomieitp.)” – kontynuuje Hazzikostas. „Jednym z tych wzmocnień jest „oszukana śmierć”, która powinna co jakiś czas uchronić cię przed jedną śmiercią. Niestety, z tym wzmocnieniem jest błąd i czas odnowienia nie działa. Naprawiamy ten problem w trakcie rozmowy i powinien on zostać rozwiązany w nadchodzących dniach.”
Ups. Najwyraźniej ta funkcja będzie nadal dostępna Niektóre pojemność – tylko po to, aby pomóc nowym graczom zaaklimatyzować się bez ciągłego zabijania – ale z pewnością nie będą to trwałe, niepowstrzymane siły przez znacznie dłuższy czas. Hazzikostas nie wyjaśnił, jak długo faktycznie ma trwać czas odnowienia wzmocnienia, ale wygląda na to, że z pewnością wkrótce się tego dowiemy.
Grinder World of Warcraft zdobywa tysięcznego wierzchowca po 20 latach grania w MMO: „Cóż to była za długa, wyczerpująca, zabawna i czasami irytująca podróż”.