Szczyt w Zurychu: CAA, WME, AGC, UTA, Mediawan, Fremantle, Neon, Searchlight, FilmNation i Constantin wśród firm zaproszonych na szwajcarską konferencję

Współprzewodniczący CAA Media Finance Roeg Sutherland, dyrektor generalny FilmNation Entertainment Glen Basner, Mediawan Pictures Elisabeth d’Arvieu i dyrektor generalny Constantin Film Oliver Berben znajdą się wśród przedstawicieli branży uczestniczących w 10. szczycie w Zurychu w najbliższy weekend.

Wydarzenie, nazwane przez organizatora Festiwalu Filmowym w Zurychu (ZFF) „Davos przemysłu filmowego”, w nawiązaniu do dorocznego Światowego Forum Ekonomicznego w Alpach Szwajcarskich, wydarzenie zgromadzi na Festiwalu Filmowym ponad 100 czołowych profesjonalistów filmowych z Ameryki Północnej i Europy. luksusowy hotel Dolder Grand w mieście.

W sobotę omówią kluczowe kwestie, w tym sztuczną inteligencję, monetyzację filmów niezależnych, finansowanie, dystrybucję, reprezentację i sezon nagród.

Jako oficjalny partner medialny Szczytu w Zurychu, Deadline będzie relacjonować i moderować panele, a także zapewniać ekskluzywne wywiady z kluczowymi menedżerami za pośrednictwem Deadline Studio. Będziemy mieć także wideo z kluczowych paneli.

Sutherland, wieloletni zwolennik spotkania, będzie obecny w tym roku, aby odebrać nagrodę Game Changer Award na szczycie, podążając śladami takich artystów jak zdobywca Oscara Patrick Wachsberger (CODA), współprzewodnicząca i dyrektor generalna Warner Bros. Motion Picture Group Pamela Abdy, szef Leonine Studios Fred Kogel i współzałożyciele Sony Pictures Classics Michael Barker i Tom Bernard.

Roega Sutherlanda

Michaela Bucknera

W ramach tego zaszczytu Sutherland opowie także o swojej karierze i wyciągniętych wnioskach podczas rozmowy na scenie z dyrektorem generalnym FilmNation Entertainment Glenem Basnerem i współredaktorem naczelnym Deadline Mikiem Flemingiem Jr.

Inne panele organizowane w ciągu dnia będą obejmować szczegółowe omówienie wpływu sztucznej inteligencji zatytułowane „Przyszłość sztucznej inteligencji w branży rozrywkowej – przekleństwo czy błogosławieństwo?”, w którym wystąpi Jim Rivera, dyrektor ds. produktu w rozwijającej się firmie Flawless zajmującej się generatywną sztuczną inteligencją.

Do Rivery dołączy Pizza Lukrecyjna producentka Sara Murphy, współszefowa Fat City; David Unger, założyciel i dyrektor generalny Artist International Group, do której klientami należą między innymi Jonathan Rhys Meyer i Fan Bingbing oraz Chris Jacquemin, partner i szef strategii WME.

dyrektor generalny Anton Sébastien Raybaud, dyrektor generalny i prezes AGC Studios Stuart Ford; Katie Irwin, agentka i współprzewodnicząca International WME Independent, wiceprezes wykonawczy 30West Maren Olsen i agent UTA Independent Film Group Alex Brunner omówią „Jak zarabiać na filmach niezależnych?”.

Patrząc na finanse filmowe z drugiej strony łańcucha, Marie-Christine Jaeger-Firmenich, prywatny inwestor i producent najnowszego tytułu TIFF Nicka Hamma William Tell; Lia Buman; Dyrektor ds. rozrywki tango; Andreas Roald, dyrektor generalny Sovereign Media Capital i Nick Shumaker, szef działu anonimowych treści niezależnych, omówią „Czego chcą inwestorzy?”.

Rosnące powiązania między filmowymi światami Europy i Stanów Zjednoczonych znajdą się w centrum uwagi panelu zatytułowanego „Hollywood w Europie: Decentralizacja globalnego przemysłu filmowego”.

W dyskusji wezmą udział wybitni dyrektorzy z tej przestrzeni, obejmująca Karla Spoerriego, współzałożyciela i dyrektora generalnego Zurich Avenue, która odniosła transatlantycki sukces na początku tego roku dzięki przebojowi w Sundance Thelma; Włoski producent Lorenzo Mieli (Nasze filmy), mający na swoim koncie m.in Queer, Bez Krwi I Maria producent; Oliver Berben, który na początku tego roku awansował na stanowisko dyrektora generalnego Constantin Films; niezłomny specjalista ds. sprzedaży międzynarodowej Vincent Maraval, prezes Goodfellas i The Veterans; Christian Vesper, dyrektor generalny Global Drama and Film Fremantle i Elisabeth d’Arvieu, dyrektor generalny Mediawan Pictures.

Dalsze dyskusje m.in Za kurtyną zmieniającego się biznesu reprezentacji w Hollywood”, w którym występuje były szef filmowy Film4 i Netflix, a obecnie niezależny producent David Kosse; Marc Mounier, menadżer i producent w Entertainment 360; Theresa Peters, partnerka UTA i Dawn Olmstead, dyrektor generalna Secret Menu, firmy, którą założyła wraz z Charlize Theron w zeszłym roku.

Stan niezależnych kas kasowych znajdzie się w centrum uwagi w filmie „Theatrical Disruption: Where Have All The Cinema Lovers Gone?” z dyrektorem generalnym Neon Tomem Quinnem, wiceprezesem Searchlight Pictures Rebeccą Kearey, dyrektor ds. dystrybucji i sprzedaży Film4 Stefanie Fahrion oraz Nathanaëlem Karmitzem, prezesem francuskiej potęgi kina niezależnego MK2.

W odpowiednim czasie odbędzie się również czat na temat „Jak skutecznie wystartować z kandydatem do nagrody?” z konsultantem ds. reklamy i marketingu Tolleyem Shieldsem, duńskim producentem i stałym bywalcem konkursów Kim Magnusson w M&M Productions oraz Claudią Tomassini, założycielką agencji PR claudia tomassini + Associates.

Dyrektor artystyczny Festiwalu Filmowego w Zurychu Christian Jungen zauważył, że 10. edycja szczytu zbiega się z 20. rocznicą festiwalu.

„Szczyt w Zurychu stał się integralną częścią naszego festiwalu i ważnej konferencji – pomyślmy o Davos branży filmowej – podczas których omawiamy istotne tematy i stan naszej działalności jako pomostu między Hollywood a światową społecznością filmową i telewizyjną” – powiedział. powiedział.

Dzień po raz kolejny poprowadziła dyrektor programowa i branżowa ZFF, Reta Guetg.

„Jestem bardzo podekscytowana tegorocznym szczytem w Zurychu, podczas którego nasze panele po raz kolejny rzucą światło na to, co wspólnie dotyczy i inspiruje nas jako społeczność globalną” – powiedziała.

Wydarzenie zakończy się w niedzielny wieczór coroczną kolacją na szczycie w Zurychu, podczas której Sutherland zostanie uhonorowany i wręczony swoją nagrodą. Wcześniej odbędzie się coroczny branżowy turniej tenisowy na tle Dolder Grand.

Zrodlo