Galactic Wolves odnieśli zwycięstwo w Realme Campus Gaming League

Skyesports i Realme zawierają Realme Campus Gaming League w Chennai: ogólnokrajowy kolegialny turniej e-sportowy, w którym bierze udział ponad 10 000 graczy.

Skyesports, wiodąca globalna firma zajmująca się tworzeniem własności intelektualnej i społeczności dla gier i e-sportu, oraz Realme zakończyły Realme Campus Gaming League, ogólnokrajowy kolegialny turniej e-sportowy. Wielki finał odbył się w SIGMA Auditorium w Sri Sairaam Engineering College w Chennai i był świadkiem rywalizacji 16 najlepszych drużyn uniwersyteckich z całych Indii w Battlegrounds Mobile India (BGMI) o wyłonienie mistrzów.

Galactic Wolves zwyciężyli, zapewniając sobie tytuł i zabierając do domu 200 000 INR z łącznej puli nagród wydarzenia wynoszącej 400 000 INR. Walka toczyła się do przedostatniego meczu, w którym Galactic Wolves zapewniło sobie pierwsze miejsce i wspięło się na szczyt klasyfikacji generalnej.

Uruchomiono Realme Campus Gaming League z misją wzmocnienia pozycji studentów w całych Indiach i zapewnienia im platformy do zaprezentowania swoich talentów e-sportowych w BGMI. W turnieju wzięła udział rekordowa liczba uczestników – ponad 2700 drużyn z ponad 200 uczelni z całego kraju rywalizowało o miejsce w Wielkich Finałach. Aby zapewnić reprezentację lokalnych talentów, Skyesports zorganizowało również lokalne kwalifikacje w Sri Sairaam Engineering College, w ramach których dwie drużyny dostały się do finałów.

Przeczytaj więcej o BGMI

JONATHAN i Jelly wzięli udział w wielkim finale Realme Campus Gaming League

Ekscytację dodatkowo potęgowały znane osobistości ze świata gier, Jonathan Gaming i Jelly, które uświetniły Wielkie Finały, wchodząc w interakcję z uczestnikami i dzieląc się cennymi opiniami. Jonathan Gaming, świeżo po zdobyciu trzeciego miejsca w BGMI Pro Series (BMPS) 2024 z GodLIke Esports w Kochi, zainspirował młodych zawodników swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem.

Zdjęcie za pośrednictwem Skyesports

Komentując turniej, Shiva Nandy, założycielka i dyrektor generalna Skyesportspowiedział, „Współpraca z Realme w ramach Campus Gaming League była niesamowitym doświadczeniem, ponieważ firma podziela nasze zaangażowanie w rozwój e-sportu na poziomie podstawowym. Turniej ten był nie tylko ekscytującym widowiskiem dla fanów e-sportu, ale także zapewnił studentom z całych Indii platformę do zaprezentowania swojego talentu. Wysokie uczestnictwo podkreśla ogromny potencjał na poziomie lokalnym i podkreśla znaczenie wspierania i pielęgnowania tego talentu dla przyszłości indyjskiego e-sportu”.

Rzecznik Realme powiedział, „Jesteśmy podekscytowani możliwością wspierania rozwijającej się akademickiej sceny e-sportu w Indiach za pośrednictwem Realme Campus Gaming League. Podczas finałów LAN w Chennai gracze rywalizowali na urządzeniu Realme 13+ 5G, które okazało się potężnym urządzeniem zarówno dla graczy e-sportowych, jak i zwykłych graczy. W wydarzeniu wzięło udział ponad 10 000 uczestników i ponad 250 000 wyświetleń w mediach społecznościowych, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu i zaangażowaniu w e-sport na poziomie lokalnym”.

Realme Campus Gaming League wyznaczyła nowy standard dla akademickiego e-sportu w Indiach, jeszcze bardziej umacniając zaangażowanie Skyesports i Realme we wspieranie e-sportu na wszystkich poziomach.

Wybór redaktora

Mayank Yadav kontra Harshit Rana: Bitwa młodych szybkich zawodników o drugie miejsce w meczu IND kontra BAN T20Is

Najważniejsze historie


Zrodlo