Już drugi raz w tym miesiącuPosiadacz własności intelektualnej Helldivers 2 PlayStation przeprowadziło oficjalną ankietę badawczą, w której zapytała społeczność dewelopera Arrowhead łapiącą błędy i boty o ich doświadczenia z grą. Dzisiejsza ankieta udostępniona na oficjalnych kontach deweloperów Arrowhead na Reddicie i Discord skupiają się na tym, jak gra zmieniła się później jego najnowszy pakiet wzmocnieńpytając graczy, jak grają obecnie i czego używają. Po raz kolejny post na Discordzie został szybko usunięty, ponieważ „ankieta jest już pełna”, ale w chwili pisania tego tekstu nadal wydaje się być widoczny na Reddicie.
Poprzednia ankieta była krótkim zestawem pytań oceniających ile frajdy sprawia Helldivers 2 gracze mieli w zeszłym tygodniu, z dwiema otwartymi sekcjami, w których można było wymienić wszystko, co lubisz, a czego nie lubisz w grze. Dzisiejsza ankieta jest zauważalnie bardziej szczegółowa i na szczęście zawiera bardziej zrównoważoną skalę przekazywania opinii.
Pierwsze pytanie będzie znajome: „Myśląc o swojej ogólnej rozgrywce w zeszłym tygodniu: jak bardzo jesteś zadowolony ze swoich ostatnich doświadczeń z Helldivers 2?” Tym razem gracze mogą odpowiedzieć w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „bardzo niezadowolony”, a 5 „bardzo zadowolony” – znacznie wyraźniejszy zakres niż dziwnie pozytywne opcje w ostatniej ankiecie, w której jako „dobrze” wymieniono „dobrze”. średni wynik. Jest też odpowiedź „nie mam zdania”.
Drugie pytanie również jest takie samo: dwa pola, w których można wpisać listę rzeczy, które „obecnie” sprawiają ci przyjemność w Helldivers 2. Sprawa staje się bardziej interesująca wraz z trzecim pytaniem, które zawiera ocenę przemyśleń na temat aktualizacji balansującej z 17 września. „Jak bardzo jesteś zadowolony z najnowszej poprawki balansującej?” – pyta. Warto zauważyć, że The Buffening był powiązany duży skok liczby graczy i poprawa ocen użytkowników.
Na ostatnich dwóch stronach ankiety respondenci proszeni są o wypisanie maksymalnie trzech rodzajów broni i forteli, których używają „najrzadziej”, wraz z krótkim wyjaśnieniem dlaczego. Ile bym dał, żeby dowiedzieć się, ile różnych wersji „bo to do bani” wymyślają gracze Helldivers 2. A tak na poważnie, tego rodzaju opinie mogą równie dobrze poinformować o tym, jak będzie wyglądać następna linia wzmocnień. Poprawki balansujące nieuchronnie będą się zmieniać w obie strony, ale kierownik kreatywny Johan Pilestedt zgadza się, że „osłabienie to pozbawiony wyobraźni sposób na ulepszenie gry”, szczególnie „jeśli chodzi o obrażenia”.
Na koniec znajduje się sekcja poświęcona temu, jak ta poprawka balansująca wpłynęła na Twoje nawyki związane z grą. Krótko mówiąc, po łatce wzmacniającej pyta, czy grasz na niższym poziomie trudności, tym samym czy wyższym? Niektórzy gracze chwalili patch wzmacniający za uczynienie misji wysokiego poziomu, w tym najnowszych misji 10 poziomu, bardziej przystępnymi i satysfakcjonującymi, więc byłbym ciekawy, jak te niepotwierdzone dowody mają się do danych zebranych w tej ankiecie.
Helldivers 2 dokonuje wielkiego przełomu w wojnie galaktycznej, pozwalając graczom wybrać siedzibę „Stacji Kosmicznej Demokracji”, która „może zmienić przebieg wojny”.