„The Wild Robot” ma przejść przez weekend z otwarciem na poziomie ponad 20 milionów dolarów; „Megalopolis” w końcu się dzieje – zapowiedź box office

W ten weekend do kin trafią kolejne filmy familijne – DreamWorks Animation/Universal wypuści pełnometrażową wersję powieści Petera Browna Nowy Jork Times bestseller, Dziki robotjednak w przeciwieństwie do Paramount/Hasbro Transformers Jeden w zeszły weekend, ten jest skierowany do mam/kobiet. Otwarcie w weekend 3900 kin jest planowane na Ponad 20 mln dolarów.

To mniej więcej tyle, ile wynosi przeciętny początek filmu animowanego dużego studia we wrześniu i niewiele różni się od tego, co widzieliśmy Transformers Jeden w zeszły weekend z dochodem 24,6 mln dolarów. Należy również pamiętać, że jest to oryginalna animacja, a to zawsze niższy poziom początkowy niż w przypadku uznanych kreskówek pełnometrażowych.

Dziki robot będzie miał zdecydowaną większość ekranów premium z 380 koncentratorami Imax ze wszystkimi godzinami emisji aż do primetime. Po tym czasie Lionsgate Megalopolis Francis Ford Coppola będzie miał wieczorne pokazy Imax w kluczowych lokalizacjach metropolitalnych, reprezentując około 200 z 1700 kin. Ogółem, dla Dziki Robot, jest blisko 900 ekranów PLF, w tym wszystkie Dolby Cinema, Screen X i 4DX. Około 20% to seanse 3D. Pokazy przedpremierowe rozpoczynają się w czwartek o 14:00. Warner Bros. Sok z żuka Sok z żuka będzie miał także dostęp do niektórych wieczornych seansów Imax w czwarty weekend swojej działalności.

Universal podchodzi do tego bardzo poważnie Dziki robot jako kandydata do Oscara i promowaliśmy go nie tylko na CinemaCon, ale także za pomocą robota wielkości człowieka na San Diego Comic-Con, którego głosu na żywo użyczyła laureatka Oscara Lupita Nyong’o, grająca główną rolę w filmie ROZZUM jednostka 7134, „Roz”. Dziki robot Niedawno film miał swoją światową premierę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Toronto, gdzie otrzymał pozytywną ocenę 98% od recenzentów na portalu Rotten Tomatoes.

Na zdjęciu Roz rozbija się na bezludnej wyspie i musi nauczyć się przystosowywać do surowych warunków, stopniowo budując relacje ze zwierzętami na wyspie i stając się adopcyjnym rodzicem osieroconego gąsiątka. Film wyreżyserował 3-krotnie nominowany do Oscara Chris Sanders — scenarzysta i reżyser filmu animowanego DreamWorks Jak wytresować smoka, Krudowiei Disneya Lilo i Stich—i jest produkowany przez Jeffa Hermanna (DreamWorks Animation’s Szef Baby 2: Biznes rodzinny; koproducent, Kung Fu Panda franczyza). Obsada głosowa obejmuje Pedro Pascala jako lisa Finka, Catherine O’Hara jako opos Pinktail; Billa Nighy’ego jako gęś Longneck; Kita Connora jako gąsiątko Brightbill i nominowaną do Oscara Stephanie Hsu jako Vontra, robota, który będzie przecinał się z życiem Roz na wyspie. Mark Hamill, Matt Berry i Ving Rhames również uzupełniają obsadę głosową.

Dziki robot już zaatakowała osiem zagranicznych rynków marketingowych, zarabiając 8 mln dolarów do tej pory, z czego 2,2 mln dolarów pochodziło z Australii. W tym tygodniu trafi na dodatkowe 21 rynków zagranicznych, w tym Meksyk, Bliski Wschód i Amerykę Środkową.

Megalopolis

Amerykański Zoetrope/Mihai Malaimare

Dystopijny dramat rodzinny o budżecie 120 milionów dolarów, Megalopolis, w rolach głównych Adam Driver, Aubrey Plaza, Jon Voight, Giancarlo Esposito, Nathalie Emmanuel i Shia LaBeouf zmierza do 5–7 milionów dolarów. Wczoraj film Coppoli, który sam sfinansował, miał premierę na New York Film Festival, ale był też wyświetlany w sumie w 60 płatnych pokazach przedpremierowych w całym kraju, w niektórych wybranych rynkach z udziałem aktora na żywo, który pojawia się w środku filmu podczas sekwencji „prasowej” z główną postacią Drivera na ekranie. Pokazy te są reklamowane jako „The Ultimate Experience”. Rozumiem, że wczoraj zarobiono około 300 tys. dolarów i te pieniądze zostaną przekazane na pokazy przedpremierowe, które rozpoczną się w czwartek o 18:00. Megalopolis mimo że film był pokazywany kupującym przed Cannes i po wyjściu z Croisette miał trudności ze znalezieniem kupujących, biorąc pod uwagę jego osobliwość. Jako taki, jest to umowa dystrybucyjna dla Lionsgate: nie odpowiadają za koszty marketingu ani żaden udział w budżecie produkcji. To wszystko Coppola. Opłata dystrybucyjna Lionsgate jest oparta na opłatach plus kilka punktów procentowych opartych na kasie biletowej. Źródła w temacie mówią mi, że studio z siedzibą w Santa Monica może wyjść z 3-5 mln dolarów na tym 2-godzinnym i 18-minutowym epickim filmie, bez względu na to, jak bardzo się nie powiedzie. Pomimo 51% krytycznych recenzji na Rotten Tomatoes po premierze w Cannes, gdzie Coppola otrzymał siedmiominutową owację na stojąco, najnowszy film autora jest intrygujący: rozumiem, że większość przedsprzedaży w AMC jest przeznaczona na pokazy Imax.

„Transformers Jeden”

Paramount Pictures/Kolekcja Everett

Transformers Jeden po świetnych wyjściach ma nadzieję na spadek o -50% lub mniej na około 12 mln dolarów w weekend 2. Podobnie jak w weekend, w poniedziałek, Sok z żuka Sok z żuka pokonać Transformers Jeden, 1,68 mln dolarów Do 1,25 mln dolarówCałkowita suma na sequelu wyreżyserowanym przez Tima Burtona wynosi 228,4 mln dolarów podczas gdy animowany film wyreżyserowany przez Josha Cooleya osiąga szczyt popularności 25,8 mln dolarów przez cztery dni.

IFC ma także horror, Azraelu, w ponad 750 witrynach. W filmie wyreżyserowanym przez EL Katz, którego światowa premiera odbyła się na SXSW, w roli tytułowej występuje Samara Weaving. Opis zdjęcia: W świecie, w którym nikt nie mówi, pobożna społeczność kierowana przez kobiety poluje na młodą kobietę, która uciekła z więzienia. Ponownie schwytana Azrael ma zostać złożona w ofierze starożytnemu złu na pustkowiu, ale walczy o własne przetrwanie.

Zrodlo