Pierwszy wielki najazd wzmocnień w Helldivers 2, aby gra znów była zabawna, jest już tutaj, stanowiąc tylko część 60-dniowego planu dewelopera Arrowhead, aby powrócić do strzelanki trzecioosobowej na pewniejszej stopie. Teraz, gdy kurz na ciepło przyjętej łatce Helldivers 2 opadł, dyrektor kreatywny Johan Pilestedt zgadza się, że jeśli chodzi o obrażenia, „nerfowanie jest pozbawionym wyobraźni sposobem na ulepszanie gry”.
Po wprowadzeniu poprawki Pilestedt napisał na Twitterze, co fani sądzą o nowym stanie gry. Jeden z fanów stwierdził, że powinno to nastąpić cztery miesiące temu, z czym Pilestedt się zgadza. To skłoniło innego do pokornej prośby, aby Arrowhead nie osłabiał dobroci, którą właśnie przywrócili do gry.
„Zgadzam się” – powiedział odpowiedzi„Szczególnie jeśli chodzi o obrażenia; nerfowanie jest mało pomysłowym sposobem na zmianę gry”.
Podczas gdy większość ludzi jest zachwycona obecnym stanem gry, niektórzy szukają większego wyzwania niż ich gama wzmocnionych broni i słabszych wrogów. Arrowhead wspomniało kilka razy o nowym poziomie trudności, ale powtórzyło, że jest on w drodze dla tych, którzy tak uważają.
„To dlatego, że po prostu nie wydawało mi się przyjemne ani wiarygodne, żeby uderzyć Chargera RR i go zignorować” – Pilestedt mówi„Przyjrzymy się wyzwaniu gry dla tych graczy z najwyższej półki, to jest w toku”.
Jak dotąd, wszystko idzie dobrze w kwestii odzyskiwania Helldivers 2. Nurkowie otrzymali nowy, ważny rozkaz, aby pozwolić nowym broniom rozwalić, podczas gdy Arrowhead przygotowuje to, co będzie dalej, co nie jest odległe. W notatkach do łatki ujawnionych ostatnio, deweloper ujawnił, że otrzymamy kolejną łatkę balansującą jako część 60-dniowego planu studia. Wygląda więc na to, że to dopiero początek.
Przy okazji, wczesnym bohaterem dużej aktualizacji Helldivers 2 z 17 września jest granat termitowyktórą Arrowhead zwiększył ze 100 do 2000 obrażeń od eksplozji dającej demokrację.