W zeszłym tygodniu cosplayer Legend of Zelda ujawnił poważną wadę konstrukcyjną stroju Linka, która uniemożliwiała mu wyciągnięcie miecza z jego pleców, ale po tym, jak twórca serii Super Smash Bros., Masahiro Sakurai, wkroczył z pomocą, cosplayer odkrył, że rozwiązanie problemu.
Jeśli przez ostatni tydzień przeglądałeś internet z grami wideo, istnieje duża szansa, że widziałeś film przedstawiający imponujący cosplay Linka, który jest nieco mniej imponujący przez fakt, że cosplayer usiłuje wyciągnąć miecz Linka z pochwy. To oczywiście żart; cosplayer, który przechodzi obok Sakigake, przyjmuje klasyczną postawę ataku Linka, po czym teatralnie próbuje bezskutecznie dobyć miecza, ogłaszając w podpisie: „To było niemożliwe. Poćwiczę”.
Nawet nadal W końcu Sakurai się zaangażował po tym, jak wideo stało się wirusowe (H/T Automat) i wyjaśnił, że przynajmniej w Super Smash Bros. Link faktycznie przesuwa swoją pochwę w dół w kierunku ziemi, odsuwając ją w ten sposób na bok, aby usunąć całą długość miecza Linka. Nie jest do końca jasne, czy Sakigake zrobił to samo ze swoim cosplayem, ale tak odpowiedz Sakuraiowi i mówią, że „użyliby Super Smash Bros. Ultimate jako odniesienia i następnym razem postaraliby się, żeby wyglądało fajnie”.
Tak czy inaczej, na poniższym filmie widać, że problem został rozwiązany. „Teraz jest to możliwe” – czytamy w przetłumaczonym maszynowo podpisie.
Teraz możesz! pic.twitter.com/d8IDhwsXM318 listopada 2024 r
Sakigake nie określił dokładnie, co zrobili, aby miecz Linka był łatwiejszy do wyjęcia z pochwy, ale przynajmniej wiemy, że będą gotowi do bitwy, gdy następnym razem natkną się na obóz Bokoblinów.
Tymczasem, Twórca Legend of Zelda, Eiji Aonuma, mówi, że zawsze skupia się na rozgrywce, a dopiero potem na fabule: „Tak naprawdę nigdy nie stworzyłem gry, w której najpierw myśli się o historii”.