Zdeklarowany reżyser broni braku romantyzmu w grze RPG w obliczu intensywnych relacji w Baldur’s Gate 3: „Myślę, że gracze zawsze dobrze zareagują na naprawdę dobrą postać”

System romansów w Baldur’s Gate 3 to jedna z najsłynniejszych i najpopularniejszych funkcji gry i chociaż decyzja Avowed o rezygnacji z własnego systemu romansów może wywołać zdziwienie, reżyserka Carrie Patel w wywiadzie dla EGX wyraziła pewność, że gra jest lepiej bez niego.

Najnowsza gra RPG słynnego studia Obsidian Entertainment, której akcja rozgrywa się w tym samym uniwersum, co seria Pillars of Eternity, jest obecnie na dobrej drodze do premiery na początku przyszłego roku. Choć emocje związane z grą są duże, trwają już porównania między nią a triumfującym hitem Larian Studios z 2023 r., Avowed ma zamiar podążać własną ścieżką, koncentrując się tylko na czterech dobrze napisanych towarzyszach, przy czym kluczem do tego, jak gracze poznają swoje historie.

Zrodlo