PAS TASTA to doskonały mikrokosmos ewolucji j-popu na przestrzeni ostatnich kilku lat. Sześcioosobowa ekipa producentów – Uyama Amane, Kabanagu, hirihiri, phritz, quoree i yuigot – po raz pierwszy zapoznała się ze sceną netlabel, współpraca W różny permutacje. Kiedy w końcu cała szóstka zebrała się na serwerze Discord, nie obyło się bez rosnących problemów. Grupa rozpowszechniała pliki projektu, zachęcając innych do dodawania własnych pomysłów. Leseferyzmowe podejście internetowych wytwórni, w ramach których działali, wystawiło ich na bardzo różne podejścia muzyczne, zachęcając do eksperymentowania bez presji rezultatów. Czasami zdarzały się długie przerwy między wkładem jednej osoby w wkład drugiej.
Z biegiem czasu dostroili się do tej samej długości fali. Wszyscy przeszli na pracę w Ableton Live, co ułatwiło udostępnianie plików. Czas realizacji skrócony do jednego dnia. Przekazywanie utworów w tę i z powrotem stało się ćwiczeniem zaufania, a każdy członek zgadzał się na cięcia lub zmiany wprowadzane przez swoich kolegów z zespołu. „Jeśli tak mówią” – powiedział Phritz w wywiadzie dla FNMML„tak właśnie jest”. Współpraca przekształciła się w przyjazną rywalizację, gdy próbowali przeciwstawić się coraz bardziej szalonym pomysłom. PAS TASTA działała prawie wyłącznie poprzez czaty grupowe, ale mimo to udało jej się wywołać szum i przyciągnąć więcej współpracowników. Do roku 2023 DOBRY POP po połączeniu album rozrósł się do obszernej migawki japońskiej muzyki internetowej.
WIELKI POP jeszcze bardziej poszerza zakres, tym razem uwzględniając cały krajobraz j-popu. Na „My Mutant Ride” zabierają Taku Inoue – którego długa lista punktów zawiera kompozycje dla gry wideo, wirtualni idoleI influencerzy w Internecie— aby zagrać na przewiewnej gitarze do syropowo-słodkiego utworu basowego z gumy balonowej. (Chociaż jest członkiem rodziny pop, Inoue nazywa siebie „fanboyem PAS TASTA”, jakby to on był pod wielkim wrażeniem.) Wymyślili jeszcze większą nazwę dla „Suburban”, wspierając donośny głos Anison legenda Tatsuya Kitani ze wzmocnioną niszczarką J-rock. Gitara Kitaniego i syntetyczne dźwięki kołyszą się do przodu i do tyłu, gdy Kitani szybuje nad melodią, a jego głos czasami zamienia się w pokręconą masę. Ma całą energię jednego z Kitani otwarcia animez charakterystycznym, przyjaznym chaosem produkcji PAS TASTA.