Trwają prace nad filmem dźwiękowym i ekranowym z Hansem Zimmerem, Diane Warren, Harrym Gregsonem-Williamsem, Krisem Bowersem, Johnem Debneyem i nie tylko

Najnowsza edycja Deadline’s Sound & Screen Film, wydarzenia, podczas którego rzucamy światło na niektóre z najbardziej intrygujących i urzekających ścieżek dźwiękowych zapowiadających tegoroczny sezon nagród, trwa w piątkowy wieczór w Royce Hall na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles. Uwielbiamy to wydarzenie w Deadline, ponieważ wiemy, jak magiczne jest oglądanie 60-osobowej orkiestry wykonującej muzykę do najbardziej ekscytujących filmów roku.

W tegorocznym wydarzeniu, dostępnym wyłącznie na żywo i osobiście, wystąpi mnóstwo uznanych muzyków pracujących w świecie filmowym. Dwukrotny zdobywca Oscara Hans Zimmer wyląduje, aby omówić muzykę, którą napisał do epopei Steve’a McQueena o II wojnie światowej Ciężkie bombardowanie z oryginalnych filmów Apple. Zapraszamy także Toto Mirandę, Yvonne Lambert i Josha Lamberta z eksperymentalnego zespołu The Octopus Project, którzy opowiedzą nam o partyturze i piosence „Creatures of Nature” z albumu Bleecker Street Zachód słońca w Sasquatchu.

Kompozytor i dyrygent Harry Gregson-Williams zaprezentuje muzykę z oczekiwanego albumu Paramount Gladiator IIkontynuacja epopei historycznej Ridleya Scotta z 2000 roku. Kris Bowers jest tu także, aby opowiedzieć o swojej muzyce do filmu DreamWorks Animation Dziki Robotpodczas gdy Alex Somers i Scott Alario omówią muzykę, którą skomponowali dla jesiennego hitu festiwalowego Orion Pictures/Amazon MGM Studio Chłopcy z niklu.

Netflix zaprezentuje na wydarzeniu trzy programy: autor tekstów Sean Douglas zaoferuje muzykę z projektu Willa Ferrella Willa i Harpera; Diane Warren wraca z Aaronem Zigmanem, aby porozmawiać Sześć potrójnych ósemek; oraz kompozytorzy i autorzy tekstów Clément Ducol i Camile zaprezentują piosenki z hitu Festiwalu Filmowego w Cannes Emilia Perez.

Jeśli to nie wystarczy, mamy tu także autorkę tekstów Lykke Li z kompozytorem i autorem tekstów Andrew Wyattem, którzy rozmawiają o filmie z Pamelą Anderson w roli głównej Ostatnia tancerka dla Roadside Attractions, a kompozytor John Debney opowie nam o swojej muzyce do epopei Kevina Costnera Horizon: An American Saga – rozdział 1 od Territory Pictures Entertainment. Mamy także płodnego autora tekstów Savana Kotechę, który jest współautorem piosenki tytułowej Anne Hathaway z Amazon MGM i Nicholasa Galitzine’a w roli głównej Pomysł na Ciebie.

Zatem usiądź wygodnie, usiądź wygodnie i ciesz się dźwiękami najbardziej utalentowanych kompozytorów i muzyków, którzy użyczyli swojej wiedzy przy realizacji niektórych z najbardziej ekscytujących filmów tego roku. Obserwujcie nas przez cały wieczór, korzystając z hashtaga #DeadlineSoundAndScreen i bądźcie na bieżąco z naszymi pisemnymi relacjami z paneli w sobotę oraz uruchomieniem w poniedziałek naszej witryny do transmisji strumieniowej, zawierającej filmy ze wszystkich paneli.

Oto dzisiejszy zestaw dźwięku i ekranu (kolejność może ulec zmianie):

NAJWAŻNIEJSZE ZDJĘCIA

Gladiator II

Harry Gregson-Williams (kompozytor)

Ulica BLEECKERA

Zachód słońca w Sasquatchu

Toto Miranda (Projekt Octopus/kompozytor)
Yvonne Lambert (Projekt Octopus/kompozytorka)
Josh Lambert (Projekt Octopus/kompozytor)

ZDJĘCIA TERYTORIALNE ROZRYWKA

Horizon: An American Saga – rozdział 1

John Debney (kompozytor)

NETFLIX

Willa i Harpera

Sean Douglas (autor tekstów)

FILMY ORYGINALNE JABŁKA

Ciężkie bombardowanie

Hans Zimmer (kompozytor)

NETFLIX

Emilia Perez

Clément Ducol (kompozytor/autor tekstów)
Camille (kompozytor/autor tekstów)

NETFLIX

Sześć potrójnych ósemek

Diana Warren (autorka tekstów)
Aaron Zigman (kompozytor)

ORION PICTURES/AMAZON MGM STUDIOS

Chłopcy z niklu

Alex Somers (współkompozytor)
Scott Alario (współkompozytor)

STUDIA AMAZON MGM

Pomysł na Ciebie

Savan Kotecha (autor tekstów)

ATRAKCJE PRZYDROŻNE

Ostatnia tancerka

Andrew Wyatt (kompozytor/autor tekstów/producent)
Lykke Li (autor tekstów)

ANIMACJA DREAMWORKS

Dziki Robot

Kris Bowers (kompozytor)

Zrodlo