Świąteczny film akcji „Red One” Dwayne’a Johnsona i Chrisa Evansa za ponad 200 mln dolarów – premiera w kasie w piątek od 30 do 33 mln dolarów

PIĄTEK POŁUDNIE: Do soboty zostanie wyemitowany świąteczny film akcji Dwayne’a Johnsona i Chrisa Evansa Amazon MGM Studios Czerwony na północ od 30 milionów dolarów. Z szacunków, które dziś słyszymy, wynika, że ​​ta cecha rodzinna jest bliska 12 milionów dolarów dzisiaj i 30–33 mln dolarów ponad trzy dni.

Ten dzisiejszy trzydniowy dzień byłby lepszy od takich filmów bożonarodzeniowych jak te z 2004 roku Ekspres Polarny (23,3 mln dolarów otwarcia, 170 mln dolarów kosztów produkcji, końcowe 189,5 mln dolarów w kraju) w lidze komedii Willa Ferrella Elf (otwarcie 32,1 mln dolarów, koszt produkcji 33 mln dolarów, sprzedaż biletów krajowych 178 mln dolarów) i znacznie powyżej wyniku z 2007 r. Freda Clausa (18,5 mln dolarów otwarcia, 100 mln dolarów kosztów produkcji, 72 mln dolarów na rynku krajowym) i świąteczny film akcji z Arnoldem Schwarzeneggerem z 1996 r. Jingle całą drogę (12,1 mln dolarów otwarcia, 75 dolarów kosztów produkcji, 60,5 mln dolarów na rynku krajowym), ten ostatni, który w swoich czasach był uważany za bombę sejsmiczną. Wszystko nieskorygowane o inflację.

„Jingle całą drogę”

Według firmy zajmującej się analityką mediów społecznościowych RelishMix: CzerwonyDziałalność marketingową firmy w Internecie napędzają filmy Johnsona na Instagramie, które uzyskały 227,7 mln wyświetleń wśród jego 557,7 mln fanów. Inne gwiazdy mediów społecznościowych to Chris Evan z 17,9 mln, Kiernan Shipka z 7,1 mln, Lucy Liu z 6,3 mln i Kristopher Hivju z 3,2 mln.

Jednak zasięg mediów społecznościowych bez obsady wynosi zaledwie 258,2 mln, co przewyższa zasięg Paramount JEŚLI (193,9 mln obserwujących), ale mniej więcej tyle samo co Jesienny facet. Ten oryginalny film akcji z Ryanem Goslingiem i Emily Blunt zarobił w dniu premiery 10,4 mln dolarów, a przez trzy dni ogółem 27,7 mln dolarów.

Wśród pozytywnych opinii przekazywanych przez RelishMix: „Niektórzy widzowie i fani, którzy uczestniczyli w przedpremierowych pokazach, dzielą się swoim entuzjazmem dla filmu. Skupianie się na mitologii i stworzeniach świątecznych jest dla wielu ekscytujące, a komentarze w stylu: „Cieszę się, że powstał film bożonarodzeniowy, który opiera się na mitologii!”. oraz „Szczerze mówiąc, całkiem przyjemnie się to ogląda. To właśnie walka gigantycznego bałwana ze śniegiem mnie tu sprowadziła. Lekki ton i zabawna atmosfera również przyciągają widzów, którzy komentują między innymi: „Uważam, że to fajny zegarek na święta!”. coś do śmiechu i relaksu” oraz „Widziałem to dziś wieczorem”. Podobało mi się od początku do końca. To była po prostu świetna zabawa.

Wśród negatywnych pogawędek skarga dotyczy efektów wizualnych: „Ten film nie ma sensu… tyle podróbek w CGI” oraz „Błąd CGI bez serca i magii”.

PIĄTEK: Bardzo drogi, ale typowo wyceniony pakiet bożonarodzeniowy z Dwayne’em Johnsonem, wart ponad 200 milionów dolarów Czerwony rozpoczął swoją podróż kasową zeszłego wieczoru od łącznej liczby zapowiedzi 3,7 miliona dolarów. Należy pamiętać, że liczba ta obejmuje również pieniądze z niedzielnego pokazu specjalnego. Film od dłuższego czasu leży w trybie śledzenia 30–35 milionów dolarów występ dla ramy otwierającej.

Na tym poziomie byłoby to największe otwarcie, jakie kiedykolwiek opublikowano dla produkcji pełnometrażowej ze streamera, pokonując film Apple Original Films Zabójcy Kwiatowego Księżyca (23,2 mln dolarów), nie licząc wypuszczenia przez Amazon nowo nabytych MGM Wyznanie wiary III (58,3 mln dolarów). Czerwony został pierwotnie pomyślany jako wersja Prime Video, którą można łatwo udostępnić, zanim Amazon MGM przeszedł na wersję kinową po solidnych wynikach testów.

Jeśli chodzi o kompilacje podglądowe, Czerwony jest powyżej Pierwiastkowy (przedpremiery 2,4 mln dolarów, otwarcie 29,6 mln dolarów)JEŚLI (1,75 mln dolarów przedpremierowych, 3-dniowe 33,7 mln dolarów) i Dziki Robot (1,95 mln USD, 35,7 mln USD w ciągu 3 dni). Uwaga: jeśli chodzi o filmy inne niż IP, których ceny otwierają się w przedziale od 30 do 40 mln dolarów, po Covid-19 pojawiły się tylko cztery: Pociąg Pociskowy (30 mln dolarów), M3GAN (30,4 mln dolarów), Zaginione Miasto (30,4 mln dolarów) i JEŚLI (33,7 mln dolarów). Jeśli chodzi o filmy inne niż IP, które po Covid-19 zarobią 40–50 mln dolarów, jest tylko film Jordana Peele’a Nie (44,3 mln dolarów).

Jest tu wiele do rozpakowania w ten weekend Czerwonyktóry otrzymał zielone światło od szefowej Amazon MGM Jennifer Salke i prowadzony przez szefową produkcji i rozwoju filmów Julie Rapaport, oczekuje się, że w dniu otwarcia w Stanach Zjednoczonych zarobi jedynie 35 milionów dolarów, bez względu na to, czy będzie to dawane, czy brane. Miejmy nadzieję, że film osiągnie lepsze wyniki, biorąc pod uwagę, że od 25 października, kiedy to nie pojawiła się na rynku żadna duża produkcja. Venom: Ostatni taniec otwarty do 51 mln dolarów.

W przypadku tradycyjnego dużego studia filmowego, Czerwony, z oczekiwanym otwarciem krajowym, jest podbite oko; spójrz, co Warner Bros Discovery (kapitalizacja rynkowa: 22,8 miliarda dolarów) musiało znieść, ponosząc 100 milionów dolarów straty na kosztującym prawie 200 milionów dolarów +PA Joker: Folie a Deuxktóry spadł na twarz z kwotą 206,3 mln dolarów na całym świecie. Ale dla Amazona (kapitalizacja rynkowa: 2,1 biliona dolarów) koszt Czerwony jest błędem zaokrąglenia. Amazon MGM broni tej monetyzacji Czerwony zostanie w pełni zrealizowany w dalszej perspektywie, ponieważ uruchomi inne obszary działalności konglomeratu zakupowego, a także usługę Prime. To trudna pigułka do przełknięcia dla tradycyjnych studiów filmowych, nawet tych oferujących usługi przesyłania strumieniowego. Ale niestety, wszystkie te błędy kasowe Apple związane z produkcjami o wartości 200 milionów dolarów skłoniły tę firmę technologiczną do ponownego przemyślenia swojej strategii filmowej. Więcej o wszystkim później. Amazon ma nadzieję, że ten świąteczny film będzie służył kolejnym pokoleniom, w miarę jak będzie kontynuował rozbudowę swojej biblioteki. Cukierkowa Lane można było już oglądać w Prime i tych tytułach, a także w serwisie Netflix Kroniki Bożego Narodzenia, pojawiają się w menu w każdym sezonie świątecznym.

Recenzje są okropne w 34% Rotten w filmie Seven Bucks Production, opowiadającym o porwaniu Świętego Mikołaja (JK Simmons) i jego uratowaniu przez szefa ochrony (Johnson), któremu pomaga podziemny haker ciemnej sieci (Evans). Kiernan Shipka i Lucy Liu także występują w tej powtórce Johnsona i Jumanji reżyser Jake Kasdan. Złe recenzje są normalne w przypadku filmów o Johnsonie, które historycznie starają się zadowolić masy zamiast krytyków, np. ostatnie wyniki RT na temat występu Johnsona Szał (51%), San Andreas (48%) i Czarnego Adama (39%). Johnson okazał się silniejszy w swoich wynikach CinemaScores, np. San Andreas I Szał obaj otrzymali oceny A- i Czarnego Adama B+.

Czerwony, oczywiście ma pełną kontrolę nad wszystkimi ekranami Imax i PLF.

Już, Czerwony, dzięki międzynarodowej umowie produkcyjnej Amazon MGM Studios z Warner Bros, zarobił dotychczas 36 milionów dolarów na 75 terytoriach offshore. To nie jest niesamowite. Należy jednak pamiętać, że Boże Narodzenie nie jest obchodzone na całym świecie.

Pozostała część tygodnia:

  1. Jad: Ostatni Taniec (Sony) 3905 kin, czw. 788 tys. USD (-15% w porównaniu ze środą), tydz. 21,6 mln USD, łącznie 120,2 mln USD/tydz. 3
  2. Heretyk (A24) 3221 kin, czw. 773 tys. USD (-10%), tydz. 15 mln USD/tydz. 1
  3. Najlepszy konkurs bożonarodzeniowy w historii (LG) 3020 kin, czw. 600 tys. USD (-2%), tydz. 14,5 mln USD/tydz. 1
  4. Dziki Robot (Uni) 3051 kin, czw. 327 tys. USD (-4%), tydz. 9,2 mln USD/łącznie 133,4 mln USD/tydz. 7
  5. Uśmiech 2 (Par) 2822 kina, czwartek 384 tys. USD (-4%), tydzień 7,1 mln USD, łącznie 62,9 mln USD/tydzień 4

Zrodlo