Solista Final Fantasy 14 ukończył 100-godzinną harówkę, aby w najtrudniejszy sposób przejść jeden z Deep Dungeons w grze MMO, a wszystko to w ramach przygotowań do jeszcze gorszego wyzwania.
Na początku tego roku streamerka Aurora Moon w końcu pokonała Palace of the Dead w Final Fantasy 14 solo jako Conjurer – wyczyn tak trudny, że wymagał około 800 godzin pracy w ciągu dwóch lat. Jak dokładnie to śledzić? Podejmij wyzwanie, które jest tak samo karalne, ponieważ żartowałeś, że to zrobisz.
I tak, Księżyc Zorza znów zauważył Pałac Umarłych, chociaż tym razem robił to solo jako Taumaturg. Jako prekursor Czarnego Maga w Final Fantasy 14, oferuje on pewną symetrię, gdy Zaklinacz pojawia się przed Białym Magiem.
Chociaż te dwa zadania znacznie różnią się pod względem projektu, mają pewne wspólne cechy, dzięki czemu stanowią okropne wyzwanie. Do tego stopnia, że Aurora skręciła w Pałac Umarłych, aby ukończyć kolejny Deep Dungeon, Heaven-on-High, aby lepiej przygotować się do zniechęcającego zadania.
„Otrzymane obrażenia są tutaj znacznie wyższe w porównaniu z Pałacem, więc naprzemienny ruch i optymalizacje rzucania slajdami, nad którymi powoli doskonaliłem, sprawdzą się znakomicie” – mówi. „Po części między innymi dlatego zdecydowałem się najpierw oczyścić Głębokie Lochy. To wspaniały sposób, aby nauczyć się nie tylko grać solo w Głębokich Lochach, ale także nauczyć się, jak wykorzystywać profesję lub klasę do końca! Wrogowie nie są tak groźni w grze. pozostali z nielicznymi wyjątkami.
„Niestety, ogromną i kończącą się przeszkodą w Thaumaturge jest Behemot, z którym Heaven-on-High nie daje żadnych ćwiczeń. Więc nadal czeka mnie świat bólu. Nie wspominając już o tym, że Ojciec Chrzestny jest prawie niemożliwy do osiągnięcia w tym przypadku z jak zły jest ten zestaw. Wyzwanie pozostaje przytłaczające!”
Aurora wyjaśnia, że Taumaturge jest trudny do grania, ponieważ jest „najsłabszą” klasą w grze MMO, pozbawioną narzędzi leczących i „prawie zerową mobilnością w porównaniu nawet z Czarnym Magiem”. Wiele innych klas ma coś, co zrównoważy bycie jednym lub dwoma strzałami ze strony wrogów, ale nie skromny Tamaturg. Jak to ujęła Aurora, „po prostu grasz szklaną armatą bez dołączonej armaty”.
Następnie należy wziąć pod uwagę, że Aurora jest „w głębi serca uzdrowicielką”. Chociaż oczyszczenie Pałacu Umarłych jako Zaklinacz było brutalną, dwuletnią harówą, przynajmniej zdobył już pewne doświadczenie. Taumaturg? Nie tak bardzo.
„Osobiście uważam, że Thaumaturge czuje się najgorzej, grając w Deep Dungeon” – mówi. „Kiedy obiema klasami jestem oparty o ścianę, tylko Zaklinacz naprawdę pozwala na szalone zabawy. Thaumaturge ma bardzo sztywny i prosty zestaw, więc zamiast tego po prostu umiera. Zaklinacz, z którym mam lata praktyki dzięki Pałacowi Umarłych, więc Taumaturg nigdy nie miał szans.”
Na szczęście oczyszczenie Nieba na Wysokości jako poprzednik Mrocznego Maga spełniło swoje zadanie. Aurora jest „naprawdę zaskoczona, jak wiele dowiedziałam się o Taumaturgu dzięki Heaven-on-High” i jest teraz gotowa, aby po krótkiej przerwie ponownie zmierzyć się z Pałacem Umarłych. Możemy mieć tylko nadzieję, że uporanie się z tym wyzwaniem nie zajmie kolejnych dwóch lat.
Są już dostępne informacje o aktualizacji 7.1 Final Fantasy 14 i to dobra wiadomość, fani MMO – ponad 118 butów zostało udoskonalonych, aby Twoje stopy wyglądały lepiej niż kiedykolwiek.