The Ostateczna fantazja 14 społeczność może, co nie jest zaskoczeniem, mieć pewne przemyślenia, którymi może się podzielić łatka 7.1 oraz wstępne uwagi, które szczegółowo opisują różne ważne zmiany – a niektóre dla nas wszystkich, fanów /gpose, jak „lepsza” dbałość o „szczegóły charakteru postaci”.
Pierwszy duży post-Ślad Świtu patch jest już prawie gotowy i naprawdę zawiera całkiem sporo zawartości – fani mogą spodziewać się pierwszego najazdu sojuszu Echoes of Vana’diel, starszy, 24-osobowy nalot, teraz zasadniczo przekształcił się w Savage’a dzięki wprowadzeniu poziomu Chaotycznego, jeszcze więcej Bakool Tak Taki mnóstwo zadań do wykonania. Łatka 7.1 z pewnością nie jest powodem do drwin, biorąc pod uwagę wszystko, co wnosi, ale moją uwagę przykuły najmniej oczekiwane uwagi.
Jak ujawnił Square Enix we wstępnej wersji aktualizacji uwagi do poprawekpoprawiono „szczegóły charakterystyczne dla palców” podczas noszenia niektórych rodzajów obuwia. To wizualne ulepszenie dotyczy aż 118 różnych sandałów i butów – i tak, rzeczywiście siedziałem tutaj i je wszystkie liczyłem. Informacje o łatce zawierają nawet przydatne porównanie przed i po z działającym suwakiem, pokazujące nowe, imponujące podejście wersji 7.1 do szczegółów palców Wojownika Światła.
Ulepszony… charakter… palec u nogi… szczegóły? Ja… rozumiem… #FFXIV pic.twitter.com/syQnt0IeZN8 listopada 2024 r
Niezależnie od wszystkich żartów, które z pewnością pojawią się po tych informacjach o łatce, jest to mile widziana zmiana dla tych z nas, którzy tęsknią za wszystkim, co estetyczne. Jak pisze jedna z fanek: „fajnie jest nie mieć stóp, które w sandałach wyglądają jak psia karma”. Co więcej, nie jest to jedyna zmiana, która wprowadzi się do wyglądu postaci w grze MMO wraz z aktualizacją – zwiększono przezroczystość soczewek w przypadku „niektórych okularów”, a do wyposażenia takiego jak legginsy i pończochy dodano efekty przezroczystości.
Pończochy kabaretki Wojownika Światła nie będą już wyglądać jak tanie podróbki, a Twoje urocze buty nie będą miały nosków z niskim poliwęglanem. Choć może to być głupie, osobiście jestem podekscytowany tego typu zmianami i mam nadzieję, że w przyszłości kolejne poprawki poprawią stale rozwijającą się oprawę wizualną gry. Ogromne zmiany graficzne, jakie wprowadzono w Dawntrail, znacząco zmieniły immersję – chociaż cieszę się, że Square Enix wiedziało lepiej, żeby nie dotykać winogrona low-poly.
Po „osobistym ataku” na Final Fantasy 14 Dawntrail English VA, szef MMO Yoshi-P mówi, że „jeśli masz jakąkolwiek krytykę, przekaż ją do mnie, to ja zatwierdzam ten materiał”.