Fallout: New Vegas mógł zostać wydany 14 lat temu, ale większość tego, co zawiera ta poszarpana wizja Ameryki, robi wrażenie na zawsze. New Vegas Strip, w którym znajduje się tylko kilka jasnych świateł i samotne kasyna, niekoniecznie jedna z tych rzeczy. Ale kiedy reżyser Josh Sawyer zobaczył wczesną wersję Strip, zmartwił się, że może być zbyt imponująca, aby istniała.
Sawyer wyjaśnia, że podczas pracy nad New Vegas Magazyn Edge w numerze 404, że jego zespół w Obsidian był przytłoczony. W 2007 roku marka Fallout oficjalnie przeniosła się z Interplay do Bethesdy. Sawyer twierdzi, że ten ostatni programista był „całkiem pomocny” w przekazywaniu informacji o grach RPG, w których niedawno stał się ekspertem, ale „zawsze jest wiele rzeczy uznawanych za wiedzę instytucjonalną, o których zespół korzystający z nich nigdy by nie pomyślał” powiedzieć ci.”
Niektóre z tych rzeczy obejmują sposób, aby gra Fallout istniała na konsoli. Sawyer szczególnie pamięta, że „kiedy już zaczęliśmy testować Strip na sprzęcie konsolowym, powiedzieliśmy: «O mój Boże, to nie będzie działać»”.
Lekarstwo na ten problem jest przynajmniej częściowo odpowiedzialne za to, dlaczego tak wielu współczesnych fanów Fallouta znajduje Strip ”rozczarowujące„: „Musieliśmy podzielić Strip” – mówi Sawyer, „a wiele treści zostało wyciętych”.
„W projekcie było z nami trzech programistów” – kontynuuje – „a wielu z nich zajmowało się jedynie podstawową konserwacją i konserwacją, [or] na przykład integracja nowej wersji fizyki Havok, która na jakiś czas eksplodowała w grze.” Ostatecznie Obsidian opanował wszystko i pozostawił eksplozję brutalnym bombom atomowym.
Reżyser Fallout: New Vegas o „błogosławieństwie” pracy nad grą RPG: „Nigdy nie myślałem, że dostanę szansę pracy nad Falloutem [again].”