„Red One” osiąga wczesną premierę na morzu za 27 mln dolarów, podczas gdy „Venom: The Last Dance” zbliża się do 400 mln dolarów na całym świecie, a „The Wild Robot” zbliża się do 300 mln dolarów WW – International Box Office

Odśwież, aby uzyskać najnowsze…: Nowość w kasie międzynarodowej, która pojawiła się w ten weekend, Warner Bros rozpoczęła przedkrajową premierę w Amazon MGM Studios Czerwony. Początkowe liczby filmu o tematyce bożonarodzeniowej mieszczą się w zakresie, jakiego oczekiwaliśmy, gdy wejdziemy do kadru i wyniosą 26,6 mln dolarów z 75 rynków offshore.

W Ameryce Łacińskiej film zajął 2. miejsce po trzecim weekendzie Venom: Ostatni taniecale wyniki są lepsze niż w przypadku innych kompów Centralny wywiad.

W Europie i przy dzisiejszych stawkach Czerwony śledzi przed Cinteligencja wewnętrzna i Wieżowiec.

Azja, jak nigdy wcześniej, nie spodziewała się, że będzie doskonała; jednakże w regionie (z wyjątkiem Chin i Japonii) recenzje były w większości pozytywne, a film zajął pierwsze lub drugie miejsce w USA na wszystkich rynkach z wyjątkiem dwóch. Podsumowując, jak już zauważyliśmy, nie jest to film, który odbije się szerokim echem w tym regionie.

Po przełamaniu sytuacji, w której wystąpili Dwayne Johnson i Chris Evans, Wielka Brytania zapewniła mu drugie miejsce, przed wieloma konkursami. Meksyk zajął drugie miejsce, a rodziny zgłaszały się przez telefon; Hiszpania zajęła nr 1.

Filmy radzą sobie dobrze na wielu rynkach, ale musimy być szczerzy, że Święta Bożego Narodzenia nie wszędzie odbijają się echem.

Z kolejną solidną pozycją za granicą, firmą Sony Venom: Ostatni taniec w dalszym ciągu przeciwstawia się oczekiwaniom, osiągając obecnie 279,4 mln dolarów międzynarodowych wpływów ze sprzedaży biletów i 394,2 mln dolarów na całym świecie, zbliżając się do granicy czterech stuleci. W trzeci weekend zarobiono 33 miliony dolarów na 66 rynkach offshore (-51% w porównaniu z ostatnią klatką).

Symbiont Marvela nadal budzi zainteresowanie w Chinach, ale ten weekend nie był liderem. Niemniej jednak pozostaje to najważniejszy rynek dla trójki z kwotą 82,8 mln dolarów i finałem przewidywanym przez Maojana na kwotę 93 mln dolarów.

Piątkę najlepszych rynków do tej pory zamykają Meksyk (17,2 mln USD), Wielka Brytania (14,3 mln USD), Niemcy (11,5 mln USD) i Korea (11,2 mln USD).

Globalna wartość sprzedaży Imax wynosi 29,6 mln dolarów.

Zbliżamy się także do kamienia milowego, jakim jest Universal/DreamWorks Animation Dziki Robot dodał w tej sesji 9 mln dolarów z 80 rynków (-49%), podnosząc międzynarodowy wzrost do 161,6 mln dolarów, a światowy do 292,0 mln dolarów. Film przekroczył już tę granicę Czar za granicą.

Pierwsza piątka to jak dotąd Meksyk (19,1 mln dolarów), Wielka Brytania (16,5 mln dolarów), Francja (11,7 mln dolarów), Australia (10,9 mln dolarów) i Hiszpania (9,3 mln dolarów); w tym ostatnim przypadku codziennie od poniedziałku do czwartku podczas lokalnej promocji Fiesta del Cinema i pomimo trwających konfliktów w regionie Walencji w związku z katastrofalną pogodą, odnotowano dwucyfrowy wzrost liczby widzów.

RÓŻNE ZAKTUALIZOWANE CUMES/WAŻNE
Uśmiech 2 (PAR): 3,7 mln USD w weekend (62 rynki); 63,1 mln dolarów ogółem/123,6 mln dolarów na całym świecie
Anora (UNI): 1,6 mln dolarów w weekend (26 rynków); 5 milionów dolarów łącznie
*Nadal tu jestem (SNY): 1,3 mln dolarów (Brazylia)
Transformers Jeden (PAR): 575 tys. $ w weekend (30 rynków); 69,8 mln dolarów ogółem/128,7 mln dolarów na całym świecie
* Kawałek po kawałku (UNI): 380 tys. $ w weekend (9 rynków); 380 tys. dolarów ogółem/10,1 mln dolarów na całym świecie
*Oznacza nowy

Zrodlo