Po 800 godzinach ćwiczeń w końcu się opłaciło, biegacz bez trafień wyjaśnia, dlaczego gra Borderlands 2 bez trafienia była znacznie trudniejsza niż w grach takich jak Dark Souls czy Skyrim

Biegacz bez trafień Hej, Blasty w końcu złapał jednego ze swoich białych wielorybów, bez uszkodzeń w Borderlands 2, po ponad 800 godzinach tras, ćwiczeń i prób. Co zaskakujące, faktycznie był to pierwszy na świecie wyczyn złapany zaledwie kilka godzin wcześniej przez innego biegacza, ciemny dym11który zainspirował się HeyBlasty i rozmawiał z nim o strategiach. W wywiadzie dla GamesRadar+ HeyBlasty uważa, że ​​to najtrudniejsza gra, w jaką kiedykolwiek stworzył bez trafień – szczyt na liście 112 gier, obejmującej takie gry jak Dark Souls, Skyrim i Celeste.

Przed naszym wywiadem założyłem, że Borderlands 2, jako FPS z wieloma nieprzewidywalnymi i możliwymi do trafienia źródłami obrażeń, będzie koszmarem do zrobienia bez trafień i znacznie trudniejszym niż pozornie trudne gry, takie jak Dark Souls, w których obrażenia są wyraźniej komunikowane. Jednak HeyBlasty twierdzi, że prawdziwym zabójcą jest długość gry, a jego decyzja o nieprzerwanym przesyłaniu strumieniowych końcowych fragmentów gry tylko zwiększyła presję.

Zrodlo