BioWare opublikowało informacje o łatce do Dragon Age: The Veilguard Patch 3, a biorąc pod uwagę ich wywołujący chichot i głupotę, można by pomyśleć, że czytasz notatki o łatce Baldur’s Gate 3.
EA twierdzi, że łatka zawiera „wiele zmian poprawiających jakość życia i wiele poprawek błędów”. Rzeczywiście istnieje kilka aktualizacji, które powinny choć trochę ułatwić życie w Thedas. W przypadku użytkowników komputerów PC „klawisze strzałek można teraz powiązać z mapowaniami wejściowymi”, a w przypadku wszystkich pozostałych do trybu fotograficznego dodano filtry, „łatwiej jest teraz określić, gdzie zaklęcie zostało zastosowane na wyposażeniu towarzysza” oraz „nowe pierścienie można teraz porównać z obydwoma wyposażonymi miejscami na pierścienie”.
Zdecydowanie najbardziej zabawne fragmenty łatki 3 są ukryte wśród listy poprawek błędów. Możesz przeczytać pełne notatki Tutajale chciałbym szybko wyróżnić kilka, które sprawiły, że poczułem się dosłownie LOL:
- „Kształt ciała Rooka nie zmienia się już nieoczekiwanie po przerywniku filmowym z Emmrichem”
- „Poprawiono dziwny wyraz twarzy, gdy Rook po raz pierwszy spotyka Emmricha”
- „Wieże Magów nie przesuwają się już niezgrabnie w prawo po wykonaniu przedłużonego uniku”
- „Wygląd „Prostej tuniki rekruta” Szarego Strażnika nie przenika już niewygodnie przez szyję Rooka”
- „Burmistrz Rozstania D’Meta nie pojawia się już w dwóch miejscach na raz podczas zadania Życie oszczędzone”
- „Naprawiono miejsce w Lesie Arlathan, w którym Rook mógł utknąć w pętli tonięcia”
- „Naprawiono przypadki, w których Rook zapominał, że ma już sztylet lyrium i nie mógł wchodzić w interakcję ze skrzyniami skarbów i ołtarzami”
Dragon Age: The Veilguard to swego rodzaju moment powrotu dla BioWare i EA, którego premiera w Halloween odbywa się w atmosferze świetnych recenzji, po znacznie mniej pozytywnie przyjętych produkcjach, takich jak Anthem i Mass Effect Andromeda. Dyrektor kreatywny BioWare, John Epler, niedawno podkreślił ambicje studia w przypadku Dragon Age: The Veilguard, aby powrócić do „prawdziwej siły” studia w zakresie budowania postaci i opowiadania historii, i przyznał, że inne jego ostatnie projekty „nie wykorzystały tej siły tak dobrze, jak mogły Posiadać.”
Kiedy już będziesz miał dość Thedas, może wybierz coś nowego z naszej fachowo opracowanej listy najlepsze RPGi?