Najlepsza talia i kompilacje Pokemon TCG Pocket Pikachu dominują w obecnej meta. Łącząc go z Zapdos ex, gracze tworzą smukłe, czysto elektryczne talie, które skupiają się na potężnej wczesnej fazie gry, która może nieodwracalnie uszkodzić przeciwnika, zanim zdąży on przygotować potrzebne kombinacje i ewolucje.
Problem z taką talią polega na tym, że po pierwsze jest to szklana armata o stosunkowo niewielkim zdrowiu, a po drugie jest to kosztowna talia, wymagająca dwóch kopii dwóch różnych „byłych” kart. To dwa razy więcej kart o wysokiej rzadkości, niż wymaga talia Pokemon TCG Pocket Mewtwo, z którą Pikachu dzieli ranking S-tier. Dlatego poniżej omówimy kilka wersji dobrych talii Pikachu, abyś mógł je rozwijać bez względu na wszystko.
Najlepsze ex decki Pikachu w Pokemon TCG Pocket
Najlepsze byłe talie Pikachu w Pokemon TCG Pocket zazwyczaj skupiają się na szybkości, wysokich obrażeniach i potężnej wczesnej fazie gry, aby zdominować metę i powstrzymać graczy od ustalania własnych strategii. Istnieją dwie wersje poprzedniej talii Pikachu, które są szczególnie skuteczne w momencie pisania:
- Pikachu i / Zapdos i (Skoncentrowana kompilacja obrażeń)
- Pikachu ex / Zebstrika (Kompilacja kontrolna)
- Pikachu, były / porucznik Surge (Budowla energii)
Przejrzymy je wszystkie indywidualnie, ale oto zasadniczy wniosek wyjaśniający, dlaczego dawne talie Pikachu w jakiejkolwiek formie zajmują wysokie miejsca w najlepszych taliach Pokemon TCG Pocket: Atak byłego Pikachu jest dość mocny. Za 2 energii możesz wykonać atak, który zadaje aż 90 obrażeń, co oznacza, że możesz zacząć niszczyć przeciwników już w 4 turze, w zależności od tego, czy pójdziesz pierwszy.
Swoiście, „Circle Circuit” zadaje 30 obrażeń każdemu Pokemonowi, którego postawiłeś na ławce – więc tak, istnieje szansa, że zadasz 0 obrażeń, jeśli Pikachu ex jest jedynym Pokemonem po twojej stronie pola. Mimo to, jeśli poprawnie ułożysz talię, nie będzie to stanowić problemu i nie trzeba wiele myśleć, aby utrzymać PE jako jedną z najlepszych kart w Pokemon TCG Pocket.
Wadą Pikachu ex jest to, że jest to jeden ze słabszych „byłych” Pokemonów pod względem zdrowia i jak wszystkie ex Pokemony, w przypadku pokonania tracisz dwa razy więcej punktów. Mimo to, wycofanie się wymaga tylko 1 energii, co oznacza, że możesz szybko i w mgnieniu oka przeciągnąć ją z powrotem na ławkę.
Pikachu z talii / Zapdos z talii
Ta ex talia Pikachu skupia się na utrzymaniu zdrowej równowagi pomiędzy wypełnieniem talii łatwymi, potężnymi stronnikami (aby zasilić Circle Circuit) bez dodawania ich tak wielu, że osłabia to Twoje szanse na dobranie lepszych kart.
- Pikachu np x2
- Zapdos np x2
- woltorb x2
- Elektroda x2
- Pokeball x2
- Napój x2
- Czerwona kartka x1
- Prędkość X x2
- Sabrina x2
- Badania profesora x2
- Giovanniego x1
Kluczem do większości byłych talii Pikachu są szybkie obrażenia zadane, zanim przeciwnik będzie mógł wziąć odwet, a ta nie jest wyjątkiem. Zapełnij planszę i Pikachu wyjdź z przodu, a jego atak będzie napędzany energią tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli nie narysujesz Pikachu wcześniej, w zasadzie używasz Zapdos i Elektrody, aby osłabić wroga i wytrącić go z równowagi, dopóki nie Do narysuj Pikachu, po czym możesz zamienić maskotkę. Jest też Sabrina i Czerwona Karta, które wytrącają przeciwnika z równowagi – pamiętaj, że jest to talia, która ma problemy w późnej fazie gry, więc jeśli uda ci się opóźnić tę późną grę tak długo, jak to możliwe, wszystko będzie jasne.
Talia Pikachu ex / Zebstrika
Ta stanowi niewielką modyfikację istniejącej talii powyżej, ale teraz zamieniamy bardziej bezpośrednie karty Elektrod na bardziej wszechstronną (choć mniej zadającą obrażenia) Zebstrikę.
- Pikachu np x2
- Zapdos np x2
- Blitz x2
- Zebstrica x2
- Pincurchin x1
- Pokeball x2
- Napój x2
- Prędkość X x2
- Sabrina x2
- Badania profesora x2
- Giovanniego x1
Zdolność Zebstriki do zadawania obrażeń Pokemonom leżącym na ławce pozwala jeszcze bardziej utrzymać presję – co oznacza, że nawet wycofanie się nie uchroni ich przed tą talią, chociaż poświęcasz przy tym siłę ognia.
Podobnie dodanie Pincurchina pozwala na tani atak, który powoduje paraliż i może być dobrym sposobem na odrzucenie strategii na rzecz opóźnienia późnej fazy gry. Jeśli gracz przygotowuje Mewtwo lub Charizarda, Pincurchin może je zamrozić i dać ci czas na przeglądanie własnej talii, dopóki nie zdobędziesz potrzebnych kart. Jest to talia, która ostatnio odniosła sukces w konkursach i prawdopodobnie jest tak samo dobra jak ta powyżej.
Talia Pikachu ex / porucznika Surge
Ta wersja dla talii Pikachu jest prawdopodobnie najmniej dobra z tych trzech, ale jest też najtańsza i nie jest bez powodzenia, w przeciwnym razie nie polecalibyśmy jej. Oto jak to zrobić:
- Pikachu np x2
- Pikachu x2
- Raichu x2
- Magnemit x2
- Magneto x2
- Zapdos np x1
- Pokeball x2
- Prędkość X x2
- Porucznik Surge x2
- Badania profesora x2
- Sabrina x1
Tutaj sztuczka polega na wytwarzaniu energii, co daje ci opcję, gdy Pikachu ex nie jest na boisku. Każesz Magnetonowi wytworzyć dla siebie dodatkową energię dzięki zdolności Volt Charge, następnie kładziesz Raichu z przodu i przekazujesz całą tę energię za jednym razem za pomocą karty Porucznika Surge.
Poza tym zasady pozostają mniej więcej takie same. To wciąż była talia Pikachu i powyższa strategia ma zastosowanie tylko wtedy, gdy gwiazda nie wyjdzie z talii. Mocno wykorzystaj przewagę na początku i upewnij się, że przeciwnik utrzyma się na linach, dopóki nie będziesz gotowy zadać ostatecznego ciosu kończącego mecz.
Chcesz, aby specjalny Pikachu mógł się pochwalić w ostatniej talii? Dowiedz się, jak zdobyć wszystkie Karty promocyjne Pokemon TCG Pocket Tutaj!
© GamesRadar+. Niedo powielania bez pozwolenia