Mówi twórca BioWare "może 20 osób" pozostawieni w studiu korzystali ze starego silnika Dragon Age, więc trudniej go zremasterować niż Mass Effect: "Chyba nigdy nie mów nigdy"

Przez lata twórca BioWare ponownie odwiedził niektóre ze swoich legendarnych gier wideo w formie zremasterowane kolekcje. Ale prawdopodobnie nie powinieneś zaliczać do nich pierwszych trzech gier Dragon Age, przynajmniej nie w najbliższym czasie. Dyrektor kreatywny John Epler twierdzi, że mało znane silniki sprawiają, że trudno jest wrócić do tych gier RPG.

W nowym wywiadzie z Rolling Stone’emEpler wyjaśnia, że ​​pierwsze trzy gry Dragon Age — wydane w latach 2009–2014 — powstały przy użyciu niszowych, zastrzeżonych silników wydawcy EA. Tak naprawdę, pierwsze dwa korzystają z niezwykle rzadkiego Eclipse, które zostało skonstruowane specjalnie na potrzeby Dragon Age: Początek. Po ponownym użyciu w Dragon Age 2 w 2011 roku, Eclipse rozpłynęło się w eterze.

Zrodlo