Młode Pokolenie, to Twoja szansa! BAT otwiera możliwości innowacji podczas wydarzenia Battle of Minds 2024

Wtorek, 5 listopada 2024 r. – 23:40 WIB

Djakarta – British American Tobacco (BAT) po raz kolejny organizuje konkurs Battle of Minds 2024, wydarzenie mające na celu poszukiwanie innowacyjnych talentów dla młodszego pokolenia w Indonezji. Pod hasłem „Branża dobrego samopoczucia i symulacji” BAT ma nadzieję zbadać potencjał młodych Indonezyjczyków, którzy są konkurencyjni na globalnej arenie przemysłowej.

Przeczytaj także:

Wahono zachęca młode pokolenie do tworzenia nowych miejsc pracy w Bojonegoro

„Celem jest walka o ukryte talenty, które istnieją wśród młodych Indonezyjczyków” – powiedział niedawno dyrektor BAT Indonesia, William Lumentut, podczas spotkania w rejonie Kebayoran Baru w południowej Dżakarcie. Przewiń dalej, OK?

Battle of Minds to wydarzenie o zasięgu międzynarodowym, podczas którego zwycięzcy z każdego kraju spotkają się na arenie międzynarodowej, aby zaprezentować swoje umiejętności. W zeszłym roku reprezentanci Indonezji z sukcesem rywalizowali na szczeblu Azji Południowo-Wschodniej i mieli okazję zaistnieć na arenie międzynarodowej. Tak naprawdę w 2021 roku reprezentantom Indonezji udało się zdobyć tytuł mistrza świata. BAT ma nadzieję, że w tym roku reprezentanci Indonezji ponownie będą mogli dokonać osiągnięć na światowym poziomie.

Przeczytaj także:

Wspierany przez Raffiego Ahmada Shin Tae Yong okazuje troskę o młodsze pokolenie w dziedzinie piłki nożnej

„Od lat jesteśmy z Indonezją zawsze. Zawsze jest uczestnictwo, więc jako kraj produkujący zasoby ludzkie zainteresowane tym wydarzeniem mamy szczęście. „Cel, o którym mówiłem wcześniej, jest taki, że chcemy szukać innowacyjnych pomysłów u młodych Indonezyjczyków” – dodał William.

Przeczytaj także:

To trend wśród młodych ludzi, oto wskazówki na siłownię dla początkujących

W odróżnieniu od poprzednich lat Battle of Minds 2024 zapewnia specjalny temat, a mianowicie „Wellness i stymulacja”, na którym skupiają się rozwijanie pomysłów uczestników. Podczas poprzednich wydarzeń uczestnicy mieli swobodę wyboru tematu zgodnie ze swoimi zainteresowaniami.

„Ale w tym roku, ponieważ BAT na całym świecie prowadzi działalność o nazwie Wellness & Stimulation. „Mamy więc kilka drinków, jak jeden napój o nazwie Ride, który odniósł spory sukces i został obecnie wprowadzony na rynek w Australii, Kanadzie i Ameryce” – wyjaśnił William.

Nawiązując do produktów BAT takich jak napój „Ride”, tegoroczne wydarzenie zaprasza uczestników do tworzenia innowacyjnych pomysłów z zakresu żywności, napojów czy aromaterapii, które mogą zapewnić efekt stymulujący lub relaksujący. Od uczestników oczekuje się w ten sposób możliwości zaprezentowania rozwiązań wspierających zdrowie fizyczne i psychiczne.

Według Williama pomysły rywalizowane w tym wydarzeniu mają potencjał, aby stać się prekursorami nowych biznesów. Oprócz tego uczestnicy, którzy ogłoszą zwycięzców, mają również możliwość uzyskania środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

W przypadku konkursów na poziomie krajowym pierwszy zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 40 milionów IDR, drugi zwycięzca otrzyma 20 milionów IDR, a trzeci zwycięzca 12 milionów IDR. Tymczasem zwycięzcy z całego świata otrzymają nagrodę w wysokości 1 miliarda IDR.

„I jestem właściwie pewien, że jeśli poważnie podejdą do planowania i finansowania, niektórzy z nich mogą odnieść sukces w Indonezji. Na przykład Iwo. Ijo to firma, wiesz. „Otrzymaliśmy fundusze i w 2021 r. będą produkować algi morskie, które zastąpią plastikowe torby” – powiedział, podając konkretny przykład jednego z uczestników, którzy odnieśli sukces.

William dodał, że dla zwycięzców, którzy nie chcą otwierać własnego biznesu, istnieje świetna szansa na rekrutację jako pracownik BAT.

„Tak, oczywiście istnieje również możliwość przeprowadzenia selekcji, wzięcia udziału w selekcji na naszych stażystów na stanowiska kierownicze. „Można powiedzieć, że produkowane przez nich produkty są bardziej wyjątkowe i wyróżniające się” – podsumował.

Następna strona

Źródło: Freepik/freepik



Zrodlo