Odrodzenie muzycznego hitu na Broadwayu Bulwar Zachodzącego Słońca utrzymała się na wysokim poziomie w zeszłym tygodniu pośród kontrowersji wokół postu gwiazdy Nicole Scherzinger w mediach społecznościowych, który wielu zinterpretował (a raczej błędnie) jako poparcie dla Donalda Trumpa.
Wskazują na to najnowsze zarobki na Broadwayu (za tydzień kończący się 10 listopada). Bulwar Zachodzącego Słońca w porównaniu z poprzednim tygodniem wzrosła o 134 498 dolarów. Przy frekwencji w St. James Theatre na poziomie 97% (w porównaniu z 95% w poprzednim tygodniu), łączny dochód brutto przedstawienia był bardzo wysoki 1 857 562 dolarów.
Tak naprawdę tygodniowy brutto za Bulwar Zachodzącego Słońca był trzecim co do wielkości występem na Broadwayu w tym tygodniu, ustępując jedynie zwykłym faworytom Król Lew (1,9 mln dolarów) i od lat najbardziej brutto Podły (2,5 miliona dolarów).
Scherzinger, na wypadek gdybyś jakimś cudem to przeoczył, w zeszłym tygodniu wywołała ostry sprzeciw po opublikowaniu odpowiedzi dla komika MAGA i oskarżonego o napaść na tle seksualnym Russella Branda, w której Scherzinger zapytała, gdzie ona również może kupić czerwoną czapkę z napisem „Uczyń Jezusa pierwszym ponownie” .” (Zachód słońcaNastępnie Norma Desmond wydała oświadczenie, w którym częściowo przeczytała: „Wyciąga się wiele założeń, które nie odzwierciedlają tego, kim jestem, za czym opowiadam się ani na kogo głosowałem. Wiele zmarginalizowanych społeczności czuje się zranionych i zaniepokojonych wynikami wyborów prezydenckich, to ludzie, na których najbardziej mi zależy. Stoję po ich stronie, tak jak zawsze to robiłem przez całe moje życie i karierę.”)
Wybory prezydenckie i ich wynik również mogły pomóc znakomitym Wystarczyporywający musical Shainy Taub opowiadający o ruchu sufrażystek, który dał kobietom prawo do głosowania. Musical, którego premiera odbędzie się 5 stycznia, w porównaniu z poprzednim tygodniem wzrósł o 185 728 dolarów, co stanowi dochód 959 042 dolarów i zapełnienie 98% miejsc w Music Boxie.
W zeszłym tygodniu w innym miejscu na Broadwayu grupa nowo przybyłych osób kontynuowała swoje zapowiedzi, z różnymi rezultatami. Cudowny świat: musical Louisa Armstrongaktóre zostało otwarte wczoraj wieczorem i spotkało się z mieszanymi lub przychylnymi recenzjami, zyskało przyzwoity wynik 612 038 dolarów w ostatnim tygodniu pokazów w Studio 54, zapełniając 92% miejsc.
Może szczęśliwe zakończeniektóry został otwarty dziś po południu i spotkał się z doskonałymi wynikami, zarobił 297 967 dolarów w ostatnim pełnym tygodniu pokazów w Belasco, przy frekwencji na poziomie 84% miejsc. Teraz, gdy recenzje rozpowszechniają informacje o tym wspaniałym, oryginalnym programie, można zauważyć znaczną poprawę tych liczb.
Dwa inne programy zapowiadające wypadły w zeszłym tygodniu dobrze: Elfmuzyczna adaptacja komedii filmowej z 2003 roku, cieszyła się pierwszymi dwoma pokazami swojego świątecznego zaangażowania do 4 stycznia, przy zajętym 94% miejsc w Marquis, co przyciągnęło brutto 276 096 dolarów. Premiera 17 listopada.
Publikowano również żywe liczby Śmierć staje się niąw zapowiedziach w Lunt-Fontanne. Dzięki wcześniej zaplanowanemu sześciu tygodniom premierowym musical osiągnął olbrzymią liczbę punktów 939 554 dolarówzapełniając 98% miejsc. Wernisaż odbędzie się 21 listopada.
Zmiecionemusical z partyturą alt-folkowego zespołu The Avett Brothers, przyjął się 434 153 dolarów na siedem pokazów w Longacre przy frekwencji na poziomie 83%. Premiera 19 listopada.
Przybliżenie tyłów dla przybyszów było Tammy Fayemusical Eltona Johna i Jake’a Shearsa, który zaczyna się od modlitw, na które nie ma dokładnie odpowiedzi. Przy zaledwie 58% miejsc w Pałacu zapełnionych – co stanowi najniższy odsetek frekwencji spośród 37 przedstawień na Broadwayu – musical o telewizyjnych ewangelistach Tammy Faye i Jimie Bakkerze zarobił jedynie 384 345 dolarów. Premiera 14 listopada.
Wyprzedaże w tym tygodniu były McNeal, Och, Mary! I Podłyz obydwoma Romeo + Julia I Outsiderzy SRO na 102% swoich mocy produkcyjnych. SRO pokazuje, że jest brutto 1 060 444 dolarów I 1 408 500 dolarówodpowiednio.
Przy 90% pojemności lub więcej były i Julia, Cudowny świat, Aladyn, Powrót do przyszłości, Śmierć ją spotyka, Elf, Hadestown, Hamilton, Piekielna kuchnia, MJ, Moulin Rouge!, Stereophonic, Suffs, Sunset Blvd., Księga Mormona I Król Lew.
W sumie 37 przedstawień na Broadwayu zarobiło 36 467 871 dolarów, wzrost o około 11% w porównaniu z poprzednim tygodniem i 25% w stosunku do poprzedniego sezonu w tym czasie. Frekwencja była 306.329co oznacza wzrost o 7% w porównaniu z poprzednim tygodniem i 30% rok do roku.
Dotychczasowy sezon Broadway w 25. tygodniu sezonu 2024–25 zarobił 787 939 831 dolarów, o około 11% więcej niż w zeszłym roku w tym czasie, przy całkowitej frekwencji 6 422 949również o około 11%.
Wszystkie dane dzięki uprzejmości The Broadway League. Aby zapoznać się z pełnymi listami kasowymi, odwiedź stronę stronie internetowej Ligi.