Kenan Thompson szczegółowo opisuje „słodko-gorzkie” doświadczenie tak długiej pracy w „SNL”.

Po ponad 20 latach Kenan Thompson wiele widział podczas swojej pracy w Studio 8H.

Zdobywca nagrody Emmy wyjaśnił niedawno, że jego pozycja jako najdłużej działającego reżysera budzi „wiele słodko-gorzkich” emocji. Sobotnia noc na żywo członek obsady po dołączeniu do obsady skeczu komediowego NBC w 2003 roku.

„Będąc tam przez długi czas, obserwujesz, jak ludzie przychodzą i odchodzą” – wyjaśnił w programie Ego Nwodima Dziękuję tato podcast. „Musisz więc poradzić sobie z rozstaniem przyjaźni i tym podobnymi rzeczami. Żałoba po utracie obecności pewnych ludzi i tak dalej. Jest w tym więc dużo słodko-gorzkiej treści.”

Thompson zauważyła, że ​​emocjonalne pożegnania wykraczają poza opuszczenie serialu przez inne gwiazdy. „Wiemy, że członkowie załogi zginęli. Wszelkiego rodzaju s—. Więc to jest cięższa rzecz niż coś w stylu „… to dla mnie słodkie, bo jestem tam już od dawna” – dodał.

Podczas swojej 22-sezonowej kariery SNLThompson zasłynął dzięki powracającym postaciom, takim jak „Black Jeopardy!” gospodarz Darnell Hayes, „Co z tym?” gospodarz Diondre Cole i francuski komik Jean K. Jean, żeby wymienić tylko kilku.

Kenan Thompson na Sobotnia noc na żywo.

Will Heath/NBC za pośrednictwem Getty Images

Komik wyjaśniał to już wcześniej w Cannes Lions SNLjego dalszy sukces wynika z faktu, że format „ciągle się zmienia”, i dodaje: „Co tydzień jest nowy gospodarz, w każdym sezonie nowa obsada, to też dziwne, że cała publiczność wydaje się pozostać młoda, i ja starzej się dalej.”

Thompson dodał: „To coś więcej niż zmiany formatu, to zasięg. Przez dziesięciolecia SNL miał tylko jednego, może dwóch czarnych członków obsady. Dziś jestem jedną z pięciu osób, a w naszej obsadzie są także członkowie pochodzenia azjatyckiego, latynoskiego i LGBTQ+. Tu nie chodzi tylko o wygląd, to pozwala serialowi zrobić komedię, jakiej nigdy wcześniej nie było. W przypadku szkicu takiego jak „Black Jeopardy” działa to tylko wtedy, gdy mamy wystarczającą liczbę czarnych członków obsady, aby sprawić, że będzie on wydawał się autentyczny dla społeczności. Skecze takie jak „Black Jeopardy” otwierają serial przed zupełnie nową publicznością, która nigdy nie uważała, że ​​jest to serial dla nich.

„Mój szef Lorne Michaels lubi nam przypominać, że jesteśmy obecni we wszystkich 52 stanach” – powiedział. „To jego sposób na powiedzenie, że jesteśmy wielkim widowiskiem pod namiotem, a naszą misją jest przemawianie do wszystkich grup wiekowych i ideologii podczas jednego wieczoru, kiedy my, Amerykanie i wszyscy na całym świecie, spotykamy się i śmiejemy się z różnych rzeczy. Wielki namiot, o którym zawsze mówi Lorne Michaels, staje się coraz większy”.

Zrodlo