Witaj, kochanie, ponownienajszersza krajowa premiera filmu filipińskiego, jest obecnie rekordzistą pod względem najwyższego weekendu otwarcia tego samego filmu z kwotą 2,4 miliona dolarów i nie. 8 miejsce.
Jessego Eisenberga Prawdziwy ból sprzedaż biletów przekroczyła 3 miliony dolarów po ekspansji do ponad 1000 kin w trzecim tygodniu, zajmując 1. miejsce. 9 z 2,3 miliona dolarów brutto. Eisenberg występuje u boku Kierana Culkina.
Anora jest pod nr. 10 za 1,8 miliona dolarów na 1500 ekranach w tygodniu 5, a suma wyniosła 10,5 miliona dolarów.
Wszystko, co wyobrażamy sobie jako światło autorstwa Payala Kapadii, miał najlepszy w historii debiut dla Sideshow & Janus Films z kwotą 51 tys. dolarów na trzech ekranach w Nowym Jorku i Los Angeles ((Film Forum i Film w Lincoln Center w Nowym Jorku oraz Laemmle Royal w Los Angeles). Popyt przewyższył podaż na obu wybrzeżach z wieloma wyprzedażami we wszystkich trzech lokalizacjach.
Witaj, kochanie, ponownie to świetna historia marketingowa, ponieważ Abramorama we współpracy z AJMC (Amorette Jones Media Consulting) wypuściła dramat romantyczny w 248 lokalizacjach w USA i Kanadzie. Kontynuacja filmu ABS-CBN Films i GMA Pictures Cześć, Kochanie, do widzenia z Kathryn Bernardo i Aldenem Richardsem w rolach głównych odnotował dużą frekwencję i zaangażowanie na kluczowych rynkach, napędzane solidną kampanią AJMC, mającą na celu zaangażowanie głównych filipińsko-amerykańskich widzów, przy jednoczesnym zwiększeniu jego atrakcyjności dla kinomanów pochodzenia azjatycko-amerykańskiego, latynoskiego i innych.
Obejmowało to wysoce ukierunkowaną strategię dotyczącą mediów społecznościowych, obejmującą scenariusze dostosowane do odbiorców w Ameryce Północnej, inicjatywy angażujące fanów i docieranie do obywateli. W kampanii wykorzystano silną bazę fanów Bernardo i Richardsa, a także strategiczne partnerstwa z platformami takimi jak TFC i Cinema One należącej do ABS-CBN, tworząc spójny przekaz w mediach cyfrowych i społecznościowych.
Weteran Joe Garel opracował strategię dystrybucji opartą na danych, powiedział Evan Saxon, prezes i dyrektor ds. dystrybucji międzynarodowej w firmie Abramorama, a wdrożenie „podkreśliło naszym partnerom wystawowym siłę tętniącej życiem publiczności, której mogli nie docenić. Ten sukces podkreśla ogromny potencjał poszerzania widowni kinowej dzięki treściom wielokulturowym i opartym na wydarzeniach”.
Bernardo i Richards ponownie wcielają się w swoje postacie, Joy i Ethan oraz Cathy Garcia-Sampana, wrócili, aby wyreżyserować sequel, którego akcja rozgrywa się pięć lat po tym, jak Joy żegna się z Ethanem i Hongkongiem, aby realizować swoje marzenia w Kanadzie, gdzie oboje ponownie się spotykają.
Napisane przez Carmi Raymundo i Crystal S. San Miguel na podstawie opowiadania Raymundo, św. Michała i Olivii Lamasan.
Nowe otwarcia: animowany GKIDS Duchowy Kot Anzu został otwarty za kwotę 158 tys. dolarów w 328 lokalizacjach.
Wszystko, co wyobrażamy sobie jako światłozwycięzca Grand Prix Cannes firmy Payal Kapadia, rozpocznie w przyszłym tygodniu ogólnokrajową premierę wraz z ekspansją do Chicago, Filadelfii, Dallas, San Francisco i San Diego. Premiera w Indiach również w przyszły weekend. Pierwszy od trzydziestu lat indyjski film, którego premiera odbyła się na Konkursowym Festiwalu Filmowym w Cannes, stał się jednym z najbardziej uznanych i najlepiej ocenianych filmów roku. Wytwórnia Sideshow/Janus Films prowadzi dużą kampanię nagród, która rozpoczęła się nominacjami do nagród Gotham dla najlepszego reżysera i najlepszego filmu międzynarodowego (filmy międzynarodowe nie kwalifikują się do nagrody dla najlepszego filmu).
Zatrzymania: Klasyka Sony Pictures Wybieg z Saorsie Ronan w roli głównej zarobił 27,4 tys. dolarów na 167 ekranach w 7. tygodniu – co oznacza wzrost w stosunku do 19 w zeszłym tygodniu, co dało kwotę 940,5 tys. dolarów
Substancja będzie nadal wyświetlany w 119 kinach i zarobi w weekend 136,8 tys. dolarów, co przekroczy 66,4 mln dolarów na całym świecie.