Teraz albo nigdy, Helldivers. Nareszcie, po tygodniach większych zamówień, Helldivers 2Stacja Kosmiczna Demokracji została wreszcie w pełni zbudowana. Jednak to jeszcze nie koniec, gdyż stację trzeba włączyć do sieci, a najlepiej przed brygada latających automatów wpada na jakieś błyskotliwe pomysły.
W depeszy wysłanej dzisiaj do graczy Super Earth potwierdza, że „jedynym pozostałym krokiem do uruchomienia stacji jest zakup wystarczającej ilości E-710 do zasilania jej wysokowydajnych napędów Alcubierre”. Aby tego dokonać, nasze zadanie jest dość proste – zmiażdżyć 500 milionów nieznośnych Terminidów i upewnić się, że Gaellivare, główna lokalizacja Stacji Kosmicznej Demokracji, jest nadal pod kontrolą Super Ziemi, zanim rozkaz zakończy się za niecałe pięć dni.
Wygląda jednak na to, że naprawdę nie możemy sobie pozwolić na zepsucie tej sprawy. „Pośpiech ma kluczowe znaczenie” – kontynuuje komunikat w grze. „Zaobserwowano, jak odbudowana Brygada Odrzutowców Automatów gromadzi się na Vernen Wells. Atak na centrum logistyczne DSS na Tarsh jest prawdopodobnie nieuchronne. Jeśli Hub zostanie zajęty, następny będzie sam DSS”.
GŁÓWNY ROZKAZ: W imponującym pokazie wytrwałości i przytłaczającej siły ognia Helldivers z widoczną łatwością odparli erupcję mroku. W nieoczekiwanej podwójnej obronie Estanu i Crimsiki, śmiertelne zagrożenie zostało całkowicie przełamane. Dzięki temu zwycięstwu… pic.twitter.com/WSZD9iuPpK11 listopada 2024 r
Vernen Wells jest zbyt blisko DSS, aby zapewnić sobie wygodę, a Brygada Odrzutowa oznacza kłopoty. W zeszłym miesiącu po raz pierwszy pojawili się w okolicach Matar Bay, wraz ze skradzioną technologią Super Earth Jump Pack. Chwila raz ich zatrzymaliśmykto wie, jakie problemy mogą spowodować na tak kluczowym etapie życia DSS? Wiele przeszliśmy, aby powoli budować nasze „potężne narzędzie strategiczne”, w końcu i mając obietnicę, że będzie w stanie „zmienić przebieg wojny”, nie możemy teraz pozwolić, aby wymknęło nam się to z rąk.
Czy uda nam się to ogarnąć na czas? To się jeszcze okaże – jeśli chodzi o zabójstwa Terminida, w nieco ponad dwie godziny jesteśmy ukończeni w około 3,5%, więc mamy jeszcze sporo do zrobienia. Szczęść Boże, Helldivers.
Od Warhammera 40K po Gwiezdne Wojny, dyrektor kreatywny Helldivers 2 „chciałby zająć się” mnóstwem własności intelektualnej, ale robienie ich wszystkich byłoby doświadczeniem „nie Helldivers”.