Dragon Ball: Sparking Zero stało się wielkim i mile widzianym zwycięstwem dla Bandai Namco w czasie, gdy „niektóre tytuły wyprodukowane za granicą miały trudny start”. W nowych raportach finansowych wydawca twierdzi, że niedawno wydana bijatyka „odnotowała znakomitą sprzedaż”, a to w dużej mierze dzięki zagranicznym fanom.
w prezentacja która w niewytłumaczalny sposób czterokrotnie wykorzystuje ten sam slajd, Bandai podkreśla Dragon Ball: Sparking Zero jako wyjątkowy sukces w swojej jednostce rozrywkowej, potwierdzając „duży wkład” Dragon Ball w sektor zabawek i hobby. Gra przekroczyła 3 miliony egzemplarzy sprzedanych w ciągu 24 godzin od premiery i stała się największą premierą Dragon Ball na Steamie, zanim jeszcze została oficjalnie wydana.
W osobnym języku japońskim (przetłumaczone maszynowo) raportBandai dodaje, że około 90% całkowitej sprzedaży Dragon Ball: Sparking Zero pochodziło od graczy z Europy i Ameryki Północnej. Firma porusza również temat różnych sposobów promowania gry, koncentrując się na działaniach w sieciach społecznościowych w niektórych regionach i wydarzeniach osobistych w innych.
Największy wpływ miał oczywiście prawdopodobnie fakt, że gra sprawia przyjemność. Dragon Ball: Sparking Zero ma obecnie 34 000 i 91% recenzji użytkowników na Steamie, a wiesz, że ludzie cię wciągną, jeśli pokonując nieprzyzwoite skoki trudności z uśmiechem na twarzy.
Liczba ta jest ściśle odzwierciedlona w kolejny raport zbieranie całkowitej sprzedaży własności intelektualnej i specyficznej dla Japonii. Dragon Ball odnotował w tym roku sprzedaż o wartości 140,6 miliarda jenów, ale w szczególności w japońskim biznesie zabawek i hobby, IP wygenerowało w tym samym okresie 23 miliardy jenów – nie jest to zaskakująca liczba, która ponownie ilustruje, jak naprawdę globalna jest Dragon Ball. Dragon Ball: Sparking Zero to tylko najnowszy przykład tego w akcji, ale prawdopodobnie także jeden z najwyraźniejszych przykładów.
Wydawca Dragon Ball: Sparking Zero ostrzega graczy, aby „natychmiast usunęli zmodyfikowane bitwy niestandardowe, aby uniknąć bana”.