Clair Obscur: Dyrektor kreatywny Expedition 33 umieścił parowanie w swojej turowej grze RPG po zagraniu w Sekiro i przemyśleniu "Dlaczego nie mogę parować w mojej grze?"

Wielu z nas skończyło Sekiro i zdecydowało, że chce parować we wszystkim innym, w co gramy. Jak się okazuje, programiści również mają to samo przeczucie, a Sekiro stał się katalizatorem dodania mechaniki parowania do Clair Obscur: Expedition 33.

W wywiadzie dla 404 numeru Edge dyrektor kreatywny Expedition 33, Guillaume Broche, mówił o tytule FromSoftware i jego wpływie na rozwój nadchodzącej gry RPG studia Sandfall Interactive. „Chciałem zrobić grę turową, ale gry turowe też mnie wypaliły, więc chciałem stworzyć coś świeżego” – zaczyna. „Grałem w Sekiro na boku i pomyślałem: «Uwielbiam parować. Dlaczego nie mogę parować w mojej grze?»”

Zrodlo