Bageshwar Dam Dhirendra Shastri wzywa do umieszczania „Vande Mataram” w świątyniach i meczetach w celu identyfikacji patriotów i antynarodowości oraz zaoferowania nowej tożsamości Adivasis

CHHTARPUR, 21 listopada: Acharya Dhirendra Krishna Shastri z tamy Pithadhishwari Bageshwar zasugerował w czwartek, że narodową pieśń Vande Mataram należy śpiewać po Aarti zarówno w świątyniach, jak i meczetach. Według niego akcja ta pomoże zidentyfikować prawdziwych patriotów i odróżnić ich od antynarodowców. W rozmowie z reporterem ANI powiedział, że „Vande Mataram” powinno być śpiewane w świątyniach, a nawet w meczetach. Jeśli ta akcja zostanie wdrożona, wyraźnie pokaże, kto jest prawdziwym patriotą, a kto antynarodowym”.

Opisując tę ​​praktykę jako krok w kierunku zjednoczenia narodu, Shastri dodał, że odzwierciedla ona wspólny szacunek dla kraju wśród wszystkich społeczności. „To posunięcie nie tylko budzi patriotyzm, ale także wyjaśnia intencje i lojalność ludzi” – powiedział. M. Shastri dodał, że takie inicjatywy mogą wzmacniać jedność narodową i wzmacniać więzi między obywatelami, przekraczając bariery religijne. Bageshwar Dam Dhirendra Shastri popiera slogan UP CM Yogi Adityanatha „Batenge ba Katenge” i mówi: „Z punktu widzenia Indii jest to całkowicie słuszne”.

Mówiąc o swojej Sanatanie Ekta Padyatrze, Shastri opisał to wydarzenie jako krok w kierunku zjednoczenia Hindusów i położenia kresu dyskryminacji kastowej. „Ten hinduski duch rośnie i staje się wyjątkową tożsamością. Są Hindusi z pasją, którzy przypominają atmosferę ery niepodległości. Obecne środowisko charakteryzuje się jednością Hindusów. Ludzie są podekscytowani i entuzjastycznie uczestniczą. Czujemy się naprawdę ożywieni. zrób to” – powiedział.

Yatra, która ma 160 km długości i trwa 11 dni, obejmuje udział świętych, myślicieli nacjonalistycznych i nie tylko. Shastri podkreślił, że kilka osobistości, w tym lider Telangana BJP T Raja Singh, będzie obecnych 22 listopada. Do najważniejszych należy wkład członków bractwa religijnego oraz chłopca zwanego „Khali Bundelkhand”, który ciągnął wózek włosami. Według Shastri wycieczka ma na celu promowanie jedności i wezmą w niej udział osoby z różnych środowisk, w tym dzieci, kobiety, a nawet osoby niepełnosprawne.

Zajmując się tematem nawrócenia religijnego wśród adiwasich, Acharya odrzucił termin „Adivasi” i zasugerował nazywanie ich „Anadivasi”, aby wskazać na ich wieczny związek z kulturą Indii. „Chcemy nadać im nową tożsamość. To nie tylko Adivasi; to Anadivasi – wieczni członkowie tej ziemi, którzy zawsze byli z nami. Byli z Bhagwanem Sri Ramem i są potomkami Mata Sabari. To są niesamowici ludzie . Należy ich uhonorować i uwzględnić” – stwierdził. Madhya Pradesh: Brat Dhirendry Shastriego, Shaligram Garg i jego ludzie brutalnie atakują rodzinę, w tym kobiety i dzieci, w Chhatarpur – wideo staje się wirusowe.

Shastri podkreślił także, że rozwiązaniem transformacji społeczności plemiennych jest zmniejszenie przepaści pomiędzy nimi a resztą społeczeństwa. „Największym powodem nawrócenia jest przepaść między nami. Aby temu zapobiec, musimy dotrzeć do ich społeczności, przyciągnąć ich na festiwale i zapewnić im lekkie platformy. Szacunek i komunikacja z nimi wzmocnią ich więź z naszymi tradycjami”. powiedział.

Wezwał do lepszej edukacji i zdrowia na obszarach plemiennych, aby przeciwdziałać wpływom misyjnym. „Jeśli zapewni się im odpowiednie szkoły, gurukulów i szpitale, chrześcijańscy misjonarze nie będą już mieli miejsca na zakładanie własnych szkół i nie będą im robić prania mózgów (Adivasis). W ten sposób zatrzyma się nawrócenie” – powiedział Shastri. – stwierdziła ANI.

Shastri odniósł się także do krytyki związanej z jego trasą po Dubaju, zastanawiając się, dlaczego tylko ta trasa została wyróżniona, a jego podróże do takich krajów jak Nepal, Fidżi i Australia zostały zignorowane. „Jeśli Pakistan nas zaprosi, my też tam pojedziemy. Jesteśmy gotowi nawet prowadzić rozmowy w meczetach” – powiedział.

(To jest nieedytowana i automatycznie wygenerowana historia z kanału Syndicated News, personel LatestLY mógł edytować tekst treści lub nie)



Zrodlo