Wydawca First Descendant twierdzi, że twórcy gier muszą to zrobić "skupienie się na opiniach użytkowników," nie patrzą na stare dane, jeśli chcą tworzyć świetne gry

Nexon, twórca i wydawca gier MMO takich jak Pierwszy potomeknie polega na potencjalnym zysku gry, aby zapewnić jej sukces – zamiast tego, pracując nad nowymi tytułami, firma bierze pod uwagę „surowe głosy użytkowników”.

Jak podano i przetłumaczono przez Automatw niedawnym wywiadzie dyrektor generalny Nexon, Yong-hyun Park, opisuje, dlaczego opinie są cenne 4Gracz. Zapytany, jak studio ocenia potencjalne gry, Park ujawnia proces, który opiera się na bezpośrednich opiniach użytkowników, a nie na analizie danych rynkowych czy prognozach zysków – częściowo wynika to z braku wcześniejszych, solidnych przykładów podobnych wydań, do których można by się odwołać. przynajmniej w Korei Południowej.

Zrodlo