Dzisiaj w naszej ciągłej serii, w której przedstawiamy krótkie anegdoty na temat ukochanych gier twórców na Twitterze, mamy do czynienia z zagadką: pochodzenie niesławnego zwrotu w BioWare.
Być może nie rozpoznajesz od razu terminu „turą BioWare”, ale jeśli rozegrałeś więcej niż trzy sekundy w grze Mass Effect lub Dragon Age, prawie na pewno masz pojęcie, o co chodzi. Rozmowa kończy się, po czym postać dramatycznie odwraca głowę na bok, porusza ramionami, aby podążać za nią, i powoli wychodzi ze sceny. To wszystko dotyczy tych gier, do tego stopnia, że w każdej z dwóch trylogii RPG pojawiają się 10-minutowe supercuty animacji.
„Jestem odpowiedzialna za niektóre „zwroty oprogramowania biologicznego”” – Violet McVinnie, która pracowała jako projektantka filmów przy Mass Effect 2, Mass Effect 3, Dragon Age 2 i Dragon Age Inquisition, – czytamy na Twitterze. „Ta animacja jest częścią zestawu o nazwie „Posebreakers”, którego zadaniem jest poruszanie postaciami po obszarze, jeśli scena wydaje się zbyt statyczna. Połączyliśmy je z niesławnym „Wyjście w lewo/prawo” pomiędzy cięciami”.
McVinnie kontynuuje zauważyć że „wiele animacji jest rozpowszechnianych w wielu franczyzach Bioware. Przerywnik filmowy walki Thane / Kai Leng w ME3 zawiera wiele połączonych animacji walki Jade Empire”. Jeśli DNA tych animacji sięga tak daleko wstecz, nie mogę powstrzymać się od nadziei, że przynajmniej kilka z nich zostało przeniesionych do Dragon Age: The Veilguard. Jasne, niektórzy ludzie mogą narzekać na ponownie wykorzystane treści ze starych gier, ale prawdziwy Fani BioWare będą po prostu zadowoleni z Easter Egga.
Sprawdź nasze Recenzja Dragon Age: The Veilguard aby poznać nasz pełny werdykt w sprawie najnowszej gry BioWare.