Twórca Magic: The Gathering, Richard Garfield, opowiada o projektowaniu gier: "Gracze patrzą teraz wstecz i widzą mnóstwo uszkodzonych kart"

Nie sądzę, że będzie przesadą stwierdzenie, że Richard Garfield to legenda społeczności stołowej. Oprócz wypuszczenia kilku najlepszych gier planszowych ostatnich dwudziestu lat, stworzył także niezależną grę karcianą o nazwie Magic: The Gathering. Wątpię, że o tym słyszałeś.

Teraz wraca do pracy ze swoją najnowszą propozycją – ciekawostkową kontynuacją Half-Truth: Second Guess, opracowaną wspólnie z potęgą i prezenterem Jeopardy, Kenem Jenningsem. To już minęło daleko od pierwotnego celu na Kickstarterze (docelowo wynosiło 10 000 dolarów, ale obecnie wynosi około 39 000 dolarów) i wydaje się, że ten spektakularny sukces jeszcze nie dobiegł końca. Udało mi się na chwilę wskoczyć do pociągu szumu, aby przekonać Garfielda do tego, Magic: The Gathering i poprzednich projektów, od King of Tokyo po Keyforge.

Zrodlo